تقیون: نمی‌توانم فسخ قرارداد بازیکنان ماشین‌سازی را تأیید یا تکذیب کنم

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال آذربایجان شرقی گفت: نمی‌توانیم مسئله فسخ قرارداد بازیکنان و کادر فنی ماشین‌سازی را به‌صورت رسمی تأیید یا تکذیب کنیم.

تقیون: نمی‌توانم فسخ قرارداد بازیکنان ماشین‌سازی را تأیید یا تکذیب کنمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بازیکنان و کادر فنی تیم ماشین‌سازی تبریز پس از عمل نکردن مالک این باشگاه به تعهدات ابتدای فصل و اعلام تصمیم وی مبنی بر عدم تیم‌داری، امروز قراردادهای خود را با این تیم فسخ کردند.

تیم فوتبال ماشین‌سازی درحالی‌که راهی لیگ دسته یک شده بود، پس از کش‌وقوس فراوان و با رضایت مالک جدید کارخانه ماشین‌سازی، تحت مالکیت این کارخانه قرار گرفت تا شاید هواداران این تیم به صعود مجدد به لیگ برتر امیدوار باشند. اما با گذشت 2 هفته از آغاز رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور، آینده باشگاه ماشین‌سازی در وضعیت مبهمی قرار دارد.

درحالی‌که بازیکنان و کادر فنی ماشین‌سازی امروز قراردادهای خود را فسخ کرده‌اند، به دلیل قرار گرفتن در روز تعطیل، این فسخ قراردادها فردا در هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی ثبت خواهد شد.

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال آذربایجان شرقی گفت: تاکنون فقط نامه استعفای حسین خطیبی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی به دست ما رسیده است و غیر از این مورد، هیچ نامه‌ای دریافت نکرده‌ایم و نمی‌توانیم مسئله فسخ قرارداد بازیکنان و کادر فنی ماشین‌سازی را به‌صورت رسمی تأیید یا تکذیب کنیم.

انتهای پیام/خ

فسخ قرارداد بازیکنان ماشین‌سازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.