انصراف دبیری از نامزدی رئیس شورای شهر تبریز

به دنبال قطعی شدن گزینه اکثریت شورای اسلامی شهر تبریز برای کرسی رئیس شورای که هفته آینده با آغاز به کار رسمی شوراها اعلام می شود؛ شهرام دبیری با صدور بیانیه ای از نامزدی در انتخابات هیات رئیسه انصراف داد.

انصراف دبیری از نامزدی رئیس شورای شهر تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در این بیانیه که خطاب به مردم تبریز آمده است: به عنوان شهروند کوچکی از شهر سربلند و بزرگ تبریز افتخار داشتم تا بیش از ده سال به انتخاب و اعتماد شما عزیران در شورای اسلامی شهر تبریز خدمتگزارتان باشم که بیش از هشت سال آن در جایگاه ریاست شورا گذشت .

در ادامه تاکید شده است: خداوند منان را شاکرم که به من امکان داد تمام توان ،اعتبار و ارتباطاتی را که داشتم برای اینکه تبریز شهر زیباتر و مدرن تری باشد بکار گیرم و خدای را گواه می گیرم که از هیچ،هیچ تلاشی فروگذار نکردم تا تبریز زیبایمان شهر بهتری برای زندگی باشد . هم در دوره شهرداری مهندس نوین و هم دکتر نجفی در جایگاه ریاست شورا برای سربلندی تبریز کوشیدم و افتخار می کنم سه دوره پیاپی شما مردم قدرشناس ،زمان شناس و با هوش تبریز این کمترین را به عنوان رای اول خود انتخاب کردید. با وجود اینکه آخرین دوره با کم لطفی ها و هجمه های ناجوانمردانه بسیاری همراه بود ،اما باز این شما خوبان بودید که به دکتر دبیری رای اعتماد دادید و بعد از ده سال او را همچنان در جایگاه رای اول تبریز نشاندید .

دبیری در ادامه بیانیه خود آورده است: بسیار خرسندم که منتخبین شورای پنجم از افراد بسیار فرهیخته ،خوشنام و توانمند تشکیل شده است و این نوید روزهای خوبی را برای تبریز می دهد . با عنایت به اینکه اکثر منتخبین از دوستان اصلاح طلب ما در لیست امید هستند و برای احترام و همراهی با رای مردم به این جریان سیاسی و با توجه به انگیزه ی بالا و انرژی خوبی که در دوستان سراغ دارم ،برای حفظ وحدت و اتحاد در شورای شهر تصمیم گرفتم تا در این مقطع کاندیدای ریاست شورا نشوم .

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: مطمئنا حفظ وحدت و اتحاد در شورای شهر ضامن آرامش و موفقیت در مدیریت شهری است و با توجه به رویداد جهانی تبریز 2018 اهمیت این یکپارچگی بیش از پیش خود را به رخ می کشد . امیدوارم با همفکری، همراهی و اتحاد هر 13 عضو شورا بتوانیم هیئت ریسه و شهردار توانمندی برای این مقطع حساس برگزینیم که بتواند مایه سربلندی تبریز باشد . که آنچه مهم است تبریز است و تبریز و منافع شخصی و گروهی هرگز نباید بر مصالح این کهن شهر ترجیح داده شود.

این گزارش حاکی است؛ دبیری به عنوان یکی از اعضای مستقل شورای اسلامی شهر تبریز موفق شده بود تا بیشترین میزان آرای انتخابات شورا را به خود اختصاص دهد ولی نتیجه انتخابات به گونه ای رقم خورد که اکثریت یک لیست (لیست امید) موفق شدند به شورا راه یابند که خواسته اصلی آنها هم تغییرات گسترده در شورا و مدیریت شهری کلانشهر تبریز بود.

با انصراف دبیری از نامزدی ریاست شورای اسلامی شهر تبریز بی تردید مدیریت شهری تبریز با تغییرات گسترده ای مواجه خواهد شد که در هفته های اخیر اعضای شورای شهر تبریز با تصمیم های سرنوشت ساز خود آغاز این تغییرات را کلید می زنند.

انتهای پیام/خ

 آغاز تغییرات گسترده در مدیریت شهری تبریز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.