در این همایش تخصصی 300 شرکت تولیدی و صنعتی برای افزایش آگاهی از زیرساخت های طبیعی شرکت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ امیر خلیلی خواه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت : هشت هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه سرمایه گذاری در سمنان با فعالان اقتصادی منعقد شده است و در این همایش تخصصی 300 شرکت تولیدی و صنعتی برای افزایش آگاهی از زیرساخت های طبیعی، معدنی و گردشگری و صنعتی شرکت می کنند.


وی افزود : در دولت دوازدهم همبستگی بسیار مطلوبی برای کاهش نرخ بیکاری وجود دارد و برگزاری همایش های سرمایه گذاری مسیری صحیح برای افزایش اشتغال در استان است.


خلیلی خواه اظهارداشت: بانک های عامل استان در سال گذشته برای افزایش رونق تولید و اشتغال عملکرد مطلوبی داشتند و در سال جاری نیز براساس برنامه ریزی های انجام شده این اقدامات ادامه می یابد.


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان تصریح کرد : بیش از 70 درصد از تفاهم نامه سرمایه گذاری 27 هزار میلیاردی ریالی استانداری سمنان با بخش خصوصی که در 17 اسفند 94 منعقد شد در مرحله عملیاتی قرار دارد.


خلیلی خواه افزود : دولت دوازدهم برای چهار سال آینده برنامه های جامعی کاهش نرخ بیکاری در سمنان در دستور کار قرار داده و باید با شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری برای اجرای این برنامه ها اقدام کرد.


انتهای پیام/ م


50 شرکت خارجی برای حضور در همایش سرمایه گذاری سمنان اعلام آمادگی کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.