معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو:

برگزاری نخستین دوره مسابقات سوارکاری در منطقه آزاد ماکو

نخستین دوره مسابقات سوارکاری ۱۶ شهریور ماه در منطقه آزاد ماکو برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛جواد اسماعیل‌پور  با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات سوارکاری در تاریخ 16 شهریور ماه در منطقه آزاد ماکو اظهار داشت: با توجه به قابلیت‌های منطقه آزاد ماکو در اسب‌سواری، این دوره از مسابقات برگزار شده و امید است که این منطقه به قطب سوارکاری آذربایجان‌غربی تبدیل شود.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر امید است که در آینده‌ای نزدیک، هیئت سوارکاری نیز در این منطقه راه‌اندازی شده،چون کارشناسان هیئت سوارکاری به منطقه سفر کرده و از نزدیک با ظرفیت‌های اسب‌سواری آن آشنا شده‌اند.

  معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: پس از برگزاری این دوره نیز، مسابقات پرش با اسب شمال‌غرب کشور به میزبانی سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار می‌شود.

وی از برگزاری دومین دوره مسابقات سراسری و جشنواره سنگ‌نوردی در منطقه آزاد ماکو خبر داد و بیان کرد: این مسابقات به منظور شناسایی بیشتر"کلاه‌سنگی"ماکو در دهه آخر شهریور به مدت چهار روز برگزار شده و امید است که با دعوت از چند کشور خارجی نیز، شکل بین‌المللی به خود بگیرد.

ورزشکاران منطقه آزاد ماکو تجلیل می شوند

اسماعیل‌زاده از برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان، ورزشکاران و پیشکسوتان منطقه آزاد ماکو خبر داد و اظهار داشت: این مراسم اواخر شهریور و یا اوایل مهر ماه برگزار می‌شود.

 وی تصریح کرد: از سوی دیگر، تلاش برای برگزاری مسابقات اتومبیل‌رانی با توجه به بافت منطقه، برگزاری نخستین دوره آموزش فیلمنامه‌نویسی با حضور"فرهاد توحیدی"و نیز برگزاری نمایشگاه مواد مخدر برای آشناسازی دانش‌آموزان با آثار سوء مصرف مواد مخدر، در آستانه بازگشایی مدارس از سایر برنامه‌های پیش‌بینی شده در منطقه آزاد ماکو به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ب

برگزاری نخستین دوره مسابقات سوارکاری در منطقه آزاد ماکو

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.