نمایشگاه گروهی عکس و نقاشی بانوان ارومیه افتتاح شد

نمایشگاه گروهی عکس و نقاشی بانوان ارومیه با شرکت بیش از ۴۳ هنرمند از ۲۷ مرداد ماه تا اول شهریور در نگارخانه ارومیه در حال برگزاریست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛در این نمایشگاه که با حضور برخی از هنرمندان نام آشنای ارومیه از جمله فریبا علیزاده ، ندا فیضی ، ثنا علیزاده ، آوین یوسفی ، فریده علیزاده ، مهدیه شکوری ، بهارک کاظمی ، آهو نعمتی و سایر هنرمندان در حال برگزاری است بیش از ۱۰۴ اثر به نمایش گذاشته شده است.


امین میلان مسئول نگارخانه ی میلان ارومیه  هدف از برگزاری این نمایشگاه را تشویق زنان برای فعالیت های عکاسی و نقاشی عنوان کرد و افزود : برگزاری نمایشگاه ویژه بانوان تاثیر به سزایی در فعالیت های هنری بانوان ارومیه دارد زیرا این نمایشگاه نه تنها محلی برای کسب تجربه می باشد بلکه هنرمندانی که تازه وارد عرصه ی هنری شده اند با حضور در این نمایشگاه می توانند از تجربیات و اندوخته های سایر هنرمندان برای ارتقای کار خود استفاده ی لازم را ببرند.


وی در ادامه استقبال از این نمایشگاه را خوب ارزیابی کرد و گفت : بی شک برگزاری مستمر و استانی نمایشگاه بانوان باعث استقبال چشم گیر مردم خواهد شد زیرا شرکت بانوان هنرمند از سایر شهرهای استان آذربایجان غربی باعث افزایش کیفیت طرح های ارائه شده خواهد شد .


این نمایشگاه تا یکم شهریورماه همه روز از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در محل نگارخانه میلان ارومیه واقع در خیابان مولوی ؛ خیابان امین ؛ خیابان ارمغان ؛ خیابان ارغوان نبش کوچه هفتم برای بازدید عموم مردم هنر دوست دایر می باشد.

انتهای پیام/م

نمایشگاه گروهی عکس در ارومیه افتتاح شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.