سنندج قهرمان رقابت‌های بوکس کردستان

رقابت‌های بوکس قهرمانی استان کردستان با قهرمانی تیم بزرگسالان سنندج پایان یافت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛رقابت‌های بوکس قهرمانی بزرگسالان کردستان در اوزان مختلف به مدت دو روز در سنندج برگزار و ظهر امروز با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

در این رقابت‌ها 46 بوکسور از هشت شهرستان، سنندج، بانه، سقز، کامیاران، قروه، دهگلان، دیواندره و بیجارحضور داشتند که به مدت دو روز در خانه بوکس شهر سنندج با یکدیگر به مبارزه پرداختند.

 در پایان این مسابقات، در اوزان 49 کیلوگرم میلاد کولانی و 52 کیلوگرم سجاد یوزی از کامیاران، 56 کیلوگرم فرشد سواری، 60 کیلوگرم آرمین امجدیان، 64 کیلوگرم پویا قاسمی، 69 کیلوگرم سیددانا اسماعیل زاده و 75 کیلوگرم بهزاد کشاورزی از سنندج، 81 کیلوگرم کاظم تاوانده از سقز، 91 کیلوگرم اشکان قنبری از سنندج و 91+ کیلوگرم فرهاد عزیزی از سقز عناوین اول را بدست آوردند.

 همچنین در بخش تیمی این رقابت‌ها، تیم سنندج با کسب 34 امتیاز توانست مقام اول را بدست آورد، تیم سقز با 12 امتیاز دوم شد و قروه با 5 امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

نفرات برتر این مسابقات در رقابت‌های قهرمانی بوکس کشور که 4 آبان‌ماه سال جاری در استان کردستان برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/  م ح

پایان رقابت های بوکس قهرمانی استان کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.