آمادگی کمیته امداد برای جمع آوری نذورات در عید قربان

95 پایگاه جمع آوری نذورات مردم در روز عید سعید قربان در سراسر استان کرمان برای جمع آوری نذورات مردم راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حمید کریمیان زاده، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمان از آمادگی این نهاد برای جمع آوری نذورات مردم در روز عید سعید قربان خبر داد و گفت: به همین منظور 95 پایگاه جمع آوری نذورات مردم در روز عید قربان در میادین اصلی شهر، مراکز نیکوکاری و مساجد سطح استان راه اندازی می شود.
وی با بیان اینکه علاوه پایگاه های کمیته امداد، دفاتر این نهاد نیز در سراسر استان در روز عید سعید قربان آماده جمع آوری نذورات مردم نیکوکار استان است، افزود: مردم خیر و نوع دوست استان در روز عید سعید قربان می‌توانند گوشت قربانی و نذورات خود را به پایگاه‌ها و ادارات این نهاد در سطح استان تحویل دهند، تا در همان روز و در سریع ترین زمان ممکن بین نیازمندان توزیع شود.
کریمیان زاده تصریح کرد: همچنین مردم خیر و نیکوکار استان می توانند با شماره گیری کد #034*8877* از طریق تلفن همراه خود و یا نصب نرم افزار سکه بر روی تلفن همراه خود، به آسانی و در کوتاهترین زمان ممکن کمک ها و نذورات نقدی خود را به دست نیازمندان واقعی جامعه برسانند.
وی گفت: شهروندان می توانند برای دانلود نرم افزار سکه بر روی تلفن همراه خود عدد 1400 را به سامانه 30007639 ارسال کرده و این نرم افزار را بر روی گوشی خود نصب کنند.
کریمیان زاده با اشاره به اینکه شماره حساب 2203136105 و شماره کارت مجازی 5859837000064879 بانک تجارت مرکزی کرمان به نام کمیته امداد نیز برای جمع آوری کمک های نقدی مردم خیر استان در روز عید سعید قربان در نظر گرفته شده است، افزود: کمیته امداد بر اساس بانک اطلاعاتی که از نیازمندان استان در اختیار دارد، کمک های جمع آوری شده را در همان روز بین نیازمندان واقعی و ایتام تحت حمایت توزیع می کند.
گفتنی است:مردم خیر و نیکوکار استان کرمان بیش از 599 میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی در روز عید سعید قربان پارسال در قالب طرح قربانی به نیازمندان استان کمک کردند.
انتهای پیام/ی

 جمع آوری نذورات در عید قربان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار