مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: رطوبت کاهش می یابد اما دما افزایش چند درجه ای خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش بهادری، مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: همان گونه که از فردا شاهد کاهش شرجی در استان خواهیم بود اما بار دیگر از روز دوشنبه تا نیمه هفته آینده شاهد افزایش رطوبت نسبی خواهیم بود.


وی بیان کرد: همچنین با توجه به بالا بودن ضرایب ناپایداری از روز دوشنبه هفته جاری تا چهارشنبه در نیمه شرقی و شمالی انتظار افزایش ابر و رگبار، رعد و برق و در نیمه غربی و مرکزی استان وزش بادهای نسبتاً شدید و گرد و غبار محلی بطور موقت وجود دارد. همچنین از فردا دمای هوای خوزستان یک تا دو درجه افزایش می‌یابد.


مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد:میزان رطوبت نسبی امروز صبح در ماهشهر 83 درصد، اهواز 80 درصد، هندیجان 76 درصد، امیدیه و بستان 66 درصد و آبادان، شادگان و آغاجاری 55 درصد بوده است همچنین میزان بارندگی روز گذشته در امامزاده عبدالله باغملک 7/12 دهم گزارش شده است.

در شبانه روز گذشته آبادان و بستان با 50 درجه سانتیگراد و ایذه با 26 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای امروز اهواز نیز بین 31 تا 48 درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود.


انتهای پیام/و


کاهش شرجی افزایش دما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.