۲۴۰ بورسیه در مقطع دکترای دانشگاه‌های ایران به استادان افغانستان اعطا می‌شود

مصاحبه علمی 240 نفر از اساتید افغانستانی متقاضی بورسیه دانشگاه‌های افغانستان در مقطع دکتری در رایزنی ایران در کابل، برگزار شد.

۲۴۰ بورسیه در مقطع دکترای دانشگاه‌های ایران به استادان افغانستان اعطا می‌شودبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مصاحبه علمی 240 نفر از اساتید افغانستانی متقاضی بورسیه دانشگاه‌های افغانستان در مقطع دکتری در رایزنی ایران در کابل، برگزار شد.

در راستای همکاری‌های مشترک علمی و دانشگاهی ایران و افغانستان در خصوص اعطای بورسیه تحصیلی در مقطع دکتری و با هماهنگی وزارت تحصیلات عالی افغانستان و سفارت ایران در کابل، جلسات مصاحبه برای اساتید دانشگاه‌های افغانستان که متقاضی بورسیه تحصیلی در مقطع دکتری در ایران هستند، در رایزنی فرهنگی برگزار شد.

این برنامه که با تشکیل جلسه‌ای با حضور مسئولین وزارت تحصیلات عالی، اعضای هیات مصاحبه‌کننده و وابسته علمی سفارت ایران در کابل در رایزنی فرهنگی، برگزار و موارد و تدابیر ضروری که برای انجام مصاحبه لازم برای تعداد 240 نفر لازم است بررسی و برنامه ریزی شد.

پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نوشت: در ادامه به‌مدت سه روز و هر روز با ۸۰ نفر از اساتید متقاضی بورسیه مصاحبه به‌عمل آمد و مقرر شد تا چند روز آینده نتایج به‌اطلاع متقاضیان رسیده تا خللی در روند امور اشتغال به تحصیل آن‌ها ایجاد نشود.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.