مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان با اشاره به اینکه بدهی نیروهای مسلح به اوقاف اصفهان اعم از پذیره و مال‌الاجاره ۴۹.۵ میلیارد تومان است، گفت: این بدهی جزء دیون دولت قرار گرفته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام رضا صادقی با اشاره به ثبت ۲۸۰ وقف جدید در سال گذشته اظهار داشت: در سال جاری نیز تاکنون ۷۰ وقف جدید در ادارات اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به ثبت رسیده است.

وی ارزش ریالی موقوفات سال جاری را هفت میلیارد تومان اعلام کرد و ابراز داشت: اوقاف، در سال‌های اخیر به منظور استفاده از درآمد موقوفات برای حل معضلات و مشکلات جامعه پایگاه‌های مشاوره در خصوص نیت واقفان را راه‌اندازی کرده و سعی در هدایت درآمدهای موقوفات برای این امر داریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه ساماندهی مطالبات اوقاف از دیگر ارگان‌ها در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: برای این امر تفاهم‌نامه‌ای را با نیروهای مسلح به امضا  رسانده‌ایم تا مطالبات موقوفات را تحقق بخشیم.

وی با اشاره به اینکه بدهی نیروهای مسلح به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اعم از پذیره و مال‌الاجاره ۴۹.۵ میلیارد تومان است، اضافه کرد: این بدهی جزء دیون دولت قرار گرفته و قرار است تا پایان سال جاری ۴.۵ میلیارد تومان از این بدهی پرداخت شود.

حجت‌الاسلام صادقی همچنین بدهی اداره کل آموزش و پرورش به اداره کل اوقاف و امور خیریه را تا پایان سال ۹۵ حدود چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: قرار است این بدهی تا پایان سال جاری پرداخت شود.

 

انتهای پیام/م

 

بدهی نیروهای مسلح اصفهان به اوقاف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.