دبیر هیأت بدن‌سازی شهرستان تیران و کرون:

ورزشکار گلپایگانی قوی‌ترین مرد استان اصفهان شد

دبیر هیأت بدن‌سازی شهرستان تیران و کرون گفت: 19 نفر در مسابقات قوی‌ترین مرد استان اصفهان شرکت داشتند که در نهایت ورزشکار گلپایگانی قوی‌ترین مرد استان اصفهان شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد رضوی اظهار کرد: مسابقات قوی‌ترین مردان استان اصفهان در دسته -105 کیلوگرم به میزبانی اداره ورزش و هیأت بدن‌سازی شهرستان تیران و کرون به پایان رسید.

وی تصریح کرد: 19 نفر در این مسابقات شرکت داشتند که شرکت‌کنندگان در این مسابقه نمایندگان شهرستان‌های استان اصفهان و هم‌چنین ورزشکارانی از استان‌های، کرج، سمنان، قزوین، اردبیل و کرمان نیز در این رقابت‌ها حضور داشتند.

دبیر هیأت بدن‌سازی شهرستان تیران و کرون آیتم‌های مسابقه را در سطح جهانی و کشوری دانست و خاطرنشان کرد: آیتم‌های مرحله مقدماتی شامل حمل الوار به وزن 330 کیلوگرم به مسافت 20 متر در مدت‌زمان 75 ثانیه بدون بند لیفت و غلطاندن لاستیک 380 کیلویی در 10 حرکت در مدت 75 ثانیه است.

دبیر هیأت بدن‌سازی شهرستان تیران و کرون ادامه داد: آیتم‌های مرحله فینال نیز شامل چهارگانه حمل اسکات تعادلی 350 کیلویی در 15 متر، حمل سیلندر 80 کیلویی در 15 متر، بالا بردن کنده 120 کیلویی و لیفت وزنه 230 کیلوگرمی در مدت‌زمان 75 ثانیه، حرکت گوی 130 کیلوگرمی در 75 ثانیه، عمود کردن سه عدد لوله فلزی با وزن‌های متغیر در 75 ثانیه و حمل وزنه 220 کیلویی بین پاها در 15 متر و کشیدن لنگر 350 کیلویی در 15 متر و ۷۵ ثانیه است.

وی با اشاره به حضور قهرمانان استانی و کشوری در این مسابقات، افزود: رئیس کمیته قوی‌ترین مردان اصفهان و قهرمانانی و چهره‌های شاخص این رشته ورزشی ازجمله، علی اسماعیلی، وحید رمضانی، امیرحسین یاوری، فرشید همتی و محسن مسن‌آبادی به همراه مسؤولان استانی و شهرستانی در برنامه حضور پیدا کردند.

رضوی در پایان با اشاره به اعلام قهرمانان این دوره از رقابت‌ها یادآور شد: نمایندگان گلپایگان، تیران، قزوین، کرج و تهران به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول تا پنجم این دوره از مسابقات شدند.

 

انتهای پیام/م

 

معرفی ورزشکار گلپایگانی به عنوان قوی‌ترین مرد استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.