نمایشگاهی به میزبانی دادگستری؛

نمایشگاه فرهنگی اجتماعی مصباح در کرمان افتتاح شد

باحضور رئیس کل دادگستری استان کرمان و اعضای شورای قضائی استان نمایشگاه فرهنگی اجتماعی مصباح در محل دادگستری کرمان افتتاح شد.

نمایشگاه فرهنگی اجتماعی مصباح در کرمان افتتاح شدبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام دادگستری، معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمان در آئین افتتاحیه نمایشگاه فرهنگی اجتماعی مصباح گفت:این نمایشگاه با رویکرد مشاوره ای و آموزشی ویژه خانواده های کارکنان قوه قضائیه و دستگاه های وابسته در شهر کرمان راه اندازی شده است

حجت الاسلام و المسلمین عباس اسدی افزود: در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و گسترش الگوهای خانواده موفق اسلامی اقدام به برپایی این نمایشگاه شده است.

اسدی ابراز داشت: این نمایشگاه از 5 بخش با موضوعات سبک زندگی اسلامی،تفریحات سالم،تغذیه سالم،طب اسلامی و سنتی،اقتصاد مقاومتی،کارآفرینی و کسب علم و روانشناسی پویا می باشد

وی با بیان اینکه نمایشگاه مصباح از 57غرفه تشکیل شده است،افزود: بیش از 180عنوان فعالیتی با حضور 17استاد از کرمان و تهران و 20روانشناس در حوزه های کاری کودک،نوجوان،خانواده سالم برگزار می گردد.

معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمان گفت: نمایشگاه فرهنگی-اجتماعی مصباح از شنبه28مرداد ماه شروع به کار و اختتامیه آن2شهریور ماه می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس اسدی اظهار کرد: این نمایشگاه که در دادگستری کل استان کرمان واقع در خیابان عدالت برگزار شده ویژه خانواده ها کارکنان دستگاه قضائی و دستگاه های وابسته(اداره زندانها،تعزیرات حکومتی،بازرسی کل استان،ثبت اسناد،سازمان قضائی نیروهای مسلح) شوراهای حل اختلاف و ضابطین دستگاه های قضائی می باشد.

انتهای پیام/ح

نمایشگاهی ویژه خانواده های کارکنان قضایی کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.