فرمانده بسیج ادارات استان با اشاره به فرمان آتش به اختیار و فرهنگ مقابله در حوزه جهاد کبیر گفت: نفوذ ریشه ای ترین ترفند دشمن در جنگ نرم است.

نفوذ ریشه‌ای‌ترین ترفند دشمن در جنگ نرمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ احد امیری،فرمانده بسیج ادارات اظهار داشت: امروز نقش موثر مدیران ارزشی و کارکشته و با تجربه در ادارات که از رزمندگان دوران طلایی دفاع مقدس هستند، موهبتی الهی است.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان با اشاره به شیطنت‌های استکبار در حوزه‌های نفوذ از روش های مختلف بر آمادگی بصیرتی همه تأکید و عنوان کرد: مجهز شدن به نورافکن دقیق علم و بصیرت و مزین کردن آن به اخلاق کریمانه و جهادی اسلامی لازمه غلبه بر چالش های فرهنگی است.

وی با اشاره به فرمان «آتش به اختیار» و فرهنگ مقابله در حوزه جهاد کبیر خاطرنشان کرد: نفوذ ریشه ای ترین ترفند دشمن در جنگ نرم است.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثار گران استان همدان نیز در ادامه عنوان کرد: بسیج با اخلاص و معرفت و با عنایت خداوند متعال پایه گذاری شد و اکنون در بخش های مختلف جامعه به ایفای نقش می پردازد.

عارف یادآور شد: روحیه بسیجی، کشور و نظام اسلامی را از تعرض دشمنان در امان نگه داشته است و به برکت این روحیه هر روز در کشور شاهد پیشرفت‌های جدید هستیم .

انتهای پیام/خ

آتش به اختیار فرهنگ مقابله در جنگ نرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار