گزارش جدیدی منتشر شده است مبنی بر اینکه نسل سوم اپل واچ با پشتیبانی از LTE، آزمایش‌های نهایی را می‌گذراند.

اپل واچ 3 وارد مرحله بررسی نهایی شدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس گزارشی که دیجی‌تایمز به نقل از خبرگزاری چینی‌زبان اکونومیک دیلی نیوز (EDN) دیروز منتشر کرد، هر دو مدل وای‌فای و LTE از نسل سوم ساعت هوشمند اپل، آزمایش‌هایی نهایی را پشت سر می‌گذارند. شرکت اپل، نسل سوم ساعت‌ هوشمند خود را مانند مدل‏‌های موجود، در دو نسخه با ابعاد ۳۸ و ۴۲ میلی‎متری عرضه خواهد کرد؛ به همین جهت، سری سوم ساعت‌‏ هوشمند اپل با بندهای موجود برای اپل واچ ۲ و اپل واچ ۱، سازگاری کامل دارد و کاربران را برای خرید بندهای جدید، به زحمت نخواهد انداخت.

در این گزارش، آمده است که اپل واچ جدید با شارژدهی بالاتر و قابلیت مورد انتظار برای برقراری تماس بدون نیاز به گوشی آیفون، عرضه خواهد شد.

بااین‌حال تحلیل‌گر KGI Securities، مینگ‌‏چی کو پیش‌بینی می‌کند که مدل گران‌قیمت‌تر اپل واچ ۳ با پشتیبانی از LTE، فاقد قابلیت‌های ارتباطی برای برقراری تماس خواهد بود و شرکت اپل به‌جای آن، بر قابلیت‌هایی با پشتیبانی از LTE برای استفاده از اینترنت تمرکز کرده است. مینگ‌چی کو مدعی است که قابلیت برقراری تماس تلفنی، سال آینده از طریق یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای نسل سوم ساعت‌ هوشمند اپل فعال خواهد شد.

منبع:زومیت

انتهای پیام/

نیاز ساعت‌ هوشمند اپل به گوشی‌ آیفون و تبلت‌ آیپد کاهش می یابد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار