مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان؛

بررسی تأیید نهایی نام نویسی 33 هزار و800 بیمه شده جدید در آذربایجان شرقی

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر آذربایجان شرقی گفت: کارشناسان ستاد مرکزی صندوق در سفر سه روزه به استان، تأیید نهایی نام نویسی حدود 33 هزار و800 نفر از بیمه شدگان آذربایجان شرقی را بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محمد نظری مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: گروه کارشناسی اعزامی ستاد مرکزی صندوق متشکل از رئیس و کارشناسان اداره وصول حق بیمه و حساب های انفرادی صندوق و نماینده اداره کل هماهنگی و نظارت بر امور استان ها و کارگزاری ها بودند.

وی افزود: این گروه کارشناسی در سفر سه روزه به آذربایجان شرقی، با حضور در دفاتر کارگزاری شهرستان های تبریز، هریس، سراب، بستان آباد و اسکو از نزدیک در جریان امورات جاری دفاتر کارگزاری و نحوه ثبت نام و تنظیم پرونده های فنی بیمه شدگان و ارائه خدمات به مراجعین قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در این بازدیدها، نکات ضروری در خصوص عوامل اجرایی کارگزاری ها از سوی بازرسین و مدیر صندوق استان گوشزد شد، خاطرنشان کرد: در بازدید از کارگزاری ها همچنین فرم های ارزیابی مرتبط تکمیل و نسبت به نیازسنجی و آشنایی با مشکلات کارگزاران اقدام شد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان در بخش دیگری از سخنانش از تشکیل نشست های کاری با مشارکت گروه کارشناسی اعزامی از ستاد وکارشناسان دفتر استانی صندوق در طی این سفر خبر داد و گفت: در این نشست ها، راهکارهای مختلف برای تسریع در ساماندهی وضعیت کارگزاران موجود، صدور مجوزهای لازم برای فعالیت کارگزاری های جدید در مناطق موردنیاز و تسهیل در روند اجرایی نام نویسی از متقاضیان به عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان مورد بحث قرار گرفت.

نظری، بررسی تأیید نهایی نام نویسی حدود 33 هزار و 800 نفر از بیمه شدگان جدید آذربایجان شرقی را از دیگر اقدامات انجام گرفته در نشست های مشترک اعلام کرد و افزود: گروه کارشناسی اعزامی از ستاد مرکزی بر پیگیری و رفع برخی مشکلات فنی از جمله مغایرت های احتمالی بانکی تاکید و در خصوص اصلاح فرآیند و تکمیل مشخصات هویتی بیمه شدگان، اطلاعات شغلی، اسکن تصاویر و صدور کارت شناسایی 17 هزار بیمه شده فاقد کارت قول مساعد دادند.

 

انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار