دریاچه‌ای دلهره آور در استان مازندران + فیلم

دریاچه ارواح از جاذبه‌های توریستی استان مازندران در 30 کیلومتری شهرستان نوشهر واقع شده است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ دریاچه ممرز  یا دریاچه ارواح که به تالاب ارواح نیز شهرت دارد در 5 کیلومتری شمال روستای چلندر از توابع نوشهر واقع است. دریاچه در میان جنگل انبوه پهن برگ در منطقه ملا کلا قرار گرفته است. طول دریاچه در حدود 700 متر و عرض آن 300 متر است. در درون دریاچه درختان خشک شده ای قرار دارند که منظره جالبی ایجاد کرده اند.

برای دسترسی به این دریاچه در کیلومتر 12 مسیر نور به نوشهر پس از جاده ونوش، باید وارد جاده فرعی روستای چلندر و صلاح الدین کلای سفلی شد و بعد از عبور از روستا به محیط بانی خواهید رسید. بعد از انجام اقدامات اداری لازم در محیط بانی جاده شمالی را به طول 10 کیلومتر ادامه دهید. پس از مشاهده تابلوی دشت و بند ممرز وارد جاده فرعی شوید.

این جاده فرعی شما را به دریاچه بند ممرز خواهد رساند. توجه داشته باشید عبور از جاده فرعی نیاز به خودروهای کمک دار دارد و به دلیل بکر بودن منطقه امکان مواجهه با حیات وحش بسیار زیاد است.

انتهای پیام/
 

دریاچه ارواح + فیلم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
همون بهتر که دریا چه ارواخ بمونه که شانس بقای طبیعی خودشو از دست نده. بی اخترامی به طبیعت خیلی رایج است.
Canada
رضا
۱۶:۵۳ ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
اتفاقا من همین یک هفته پیش کنار این دریاچه بودم و واقعا بکرترین و زیباترین جایی که تو عمرم رفتم ، همین دریاچه ارواح بود . فوق العاده است این مکان .
آخرین اخبار