دبیر هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان خبر داد:

برپایی اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در اصفهان

دبیر هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان گفت: اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد صادق پسندیده  اظهار کرد: مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر از 17 شهریورماه سال جاری در اصفهان آغاز می‌شود که تمرینات در سالن تازه تأسیس شهید میثمی به مدت ده روز به طول خواهد انجامید.

وی افزود: تیم ملی بسکتبال با ویلچر، برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه و انتخابی رقابت‌های جهانی آماده می‌شود که در این مرحله از اردو، 18 ورزشکار دعوت شده‌اند.

دبیر هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان تصریح کرد: با نظر سرمربی تیم ملی، ایمان بک‌زاده، رضا اسدزاده و دانیال ذاکری سه ورزشکار اصفهانی دعوت‌شده به اردوی تیم ملی هستند.

وی ادامه داد: مازیار میرعظیمی از استان اصفهان به‌ عنوان مربی در این اردو حضور دارد و بنده نیز با نظر فدراسیون، سرپرستی این مرحله از اردو را برعهده دارم.

گفتنی است عادل طرفی، رسول غضیبی، فالح عیاشی، امید هادی اظهر، علیرضا کمالی‌فرد، محمد صحی، محمدحسن سیاری، مرتضی عابدی، محسن طلوعی، میلاد خردمند، سامان بلاغی، محمد محمدنژاد، حسن عبدی، عبدالجلیل ترنجیک و وحید سعادت‌پور سایر ملی‌پوشان دعوت‌شده به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر هستند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار