برگزاری بزرگداشت هفته دفاع مقدس

استاندار هرمزگان گفت:باید نقش مردم و تاریخ در دفاع مقدس جنگ برای نسل جوان بازگو شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،جاسم جادری استاندار هرمزگان افزود :دفاع مقدس نظام اسلامی را بیمه و انقلاب اسلامی را مستکحم کرد.
وی از آمادگی و هماهنگی دستگاه ها و نهاد های اجرایی برای برگزاری برزگداشت هفته دفاع مقدس خبر داد .
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم محسن حججی گفت: بیش از 120 برنامه در سراسر استان در هفته دفاع مقدس اجرا می شود.
سردار حمید سرخیلی گفت: مهمترین این برنامه ها رژه نیروهای منطقه یکم دریایی ارتش،برگزاری رزم شبانه در میناب و نمایشگاه توامندی های دفاعی نیروهای مسلح در استان است.
وی نخستین جشنواره فرهنگی مدافعان حرم در قشم،عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده های شهدا ،جانبازان و ایثارگران را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس برشمرد.
سردار حمید سرخیلی گفت: شعار امسال "من انقلابی ام" است و راهبردهای هفته دفاع مقدس تبیین قدرت دفاعی، وحدت نیروهای مسلح، بسیج و نیروهای مردمی است .
امیردریادار آزاد فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش هم گفت:هرمزگان میزبان اجرای رژه دریایی کشوری در هفته دفاع مقدس است و یکی از سران قوا در این مراسم شرکت می کند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس هم گفت:اولویت صدا و سیما در طول سال ترویج فرهنگ ایثار ،مقاومت و شهادت است.
مهندس جلایی افزود:رژه نیروهای مسلح به صورت استانی و سراسری پوشش داده می شود.
وی گفت:صدا و سیما در حوزه مجازی با سایت و کانال های متنوع فرهنگ مقاومت را ترویج می کند.
وی افزود: برای نخستین بار مجموعه تلویزیونی سرداران شهید استان با هدف نمایش فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان در حال ساخت است.
حجت الاسلام تقوی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه هرمزگان هم گفت:باید به تولید محتوای فاخر در برنامه های هفته دفاع مقدس بیش از بیش توجه کرد و از ظرفیت فضای مجازی استفاده کرد.

انتهای پیام/ز

اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.