نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث ورود بانوان به ورزشگاه ها در حیطه اختیارات کمیسیون فرهنگی مجلس است.

قوامی: خصوصی سازی در ورزش باید در اولویت اقدامات سلطانی فر قرار بگیردهادی قوامی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد موضوع ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه ها عنوان کرد: بحث ورود بانوان به ورزشگاه ها در حوزه اختیارات کمیسیون فرهنگی مجلس است و بهتر است در این مورد از اعضای این کمیسیون سوال کنید.

وی همچنین در خصوص انتخاب مجدد مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: اینکه سلطانی فر توانست برای دومین بار از مجلس رای اعتماد بگیرد بسیار با ارزش است و او باید از این پس تمام ظرفیت های خود و همکارانش را برای رشد و ترقی ورزش کشور به کار بگیرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم توجه جدی به بحث خصوصی سازی باشگاه ها گفت: خصوصی سازی در ورزش یکی از مهمترین اقداماتی است که باید توسط دولت دوازدهم انجام شود که البته این کار باید به شکلی دقیق و علمی صورت بگیرد.

قوامی در پایان گفت: خصوصی سازی در کشور ما به شکل صحیح انجام نشده و سلطانی فر باید در طول چهار سال وزارت خود بتواند بحث خصوصی سازی را به شیوه ای درست انجام دهد، حداقل کاری که می تواند در این زمینه انجام شود خصوصی سازی مدیریت باشگاه ها به جای مالکیت آنها است.

 انتهای پیام/

توصیه نماینده مجلس به وزیر ورزش و جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار