صدور شناسنامه ایمنی برای واحدهای صنعتی در خراسان شمالی

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: طرح صدور شناسنامه ایمنی برای 26 واحد صنعتی کوچک و متوسط مستقر در شهرک های صنعتی استان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سیاوش وحدت مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گفت: طرح ممیزی ایمنی و بهداشت واحدهای تولیدی در راستای برنامه‌های راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و با هدف ارتقاء سطح ایمنی و بهداشت ومحيط زيست واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

وی تهیه شناسنامه ( HSEE ) برای واحدهای تولیدی را نتیجه اصلی اجرای طرح ممیزی برشمرد وافزود: مشاور مورد تایید در حوزه HSEE با حضور در واحدهای صنعتی نسبت به ثبت اطلاعات بر اساس فرم‌های مربوطه اقدام می‌کنند و در نهایت این اطلاعات مورد پایش و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت .

وحدت با اشاره بر لزوم همکاری واحدهای صنعتی به منظور مشارکت در اجرای طرح اظهار کرد: ممیزی و بررسی سطح ایمنی واحدهای صنعتی با هدف تدوین برنامه و رعایت آن در همه واحدهای صنعتی برای اقدامات کنترلی،ضرورتی اجتناب ناپذیر و مورد تاکید است.

انتهای پیام/آ

اجرای طرح ممیزی ایمنی و بهداشت واحد های تولیدی در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.