بهنام یخچالی: حضور استرالیا در آسیا را به فال نیک بگیریم

ملی‌پوش بسکتبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد تیم ملی در کاپ‌آسیا گفت: حضور استرالیا و نیوزلند در آسیا به سود بسکتبال قاره است. ‏

بهنام یخچالی: حضور استرالیا در آسیا را به فال نیک بگیریمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بهنام یخچالی درباره نایب قهرمانی ایرانی در کاپ‌آسیا گفت: فینال مسابقه بسیار دشواری بود. همیشه دیدار نهایی جام حساسیت خودش را دارد و ما تمام تلاشمان را کردیم تا برنده باشیم. به هر حال استرالیا تیم بسیار خوبی است و با یک کلاس دیگر بسکتبال بازی می‌کند. ما جنگیدیم اما نشد با این حال معتقدم نایب قهرمانی هم نتیجه خوبی است. ما تمام حریفان آسیایی را در این جام شکست دادیم.

‏ملی‌پوش بسکتبال کشورمان بیان کرد: به نظرم با اضافه شدن استرالیا و نیوزلند به آسیا سطح رقابت‌ها بسیار بالا رفته‌است. باید این اتفاق را به فال نیک بگیریم و بیشتر تلاش کنیم. قطعا می‌توانیم فاصله را کم کنیم و به سطح آنها برسیم و هرچقدر تعداد بازی‌هایمان با این تیم‌ها بیشتر شود قطعا این فاصله از بین می‌رود.


‏او همچنین تصریح کرد: تیم ملی در این تورنمنت عملکرد بسیار خوبی داشت. ملی‌پوشان با تمام فشارهایی که رویشان بود تلاش کردند و تا فینال پیش آمدند. به نظرم در دیدار نهایی هم خوب کار کردیم اما واقعا استرالیا تیم قوی‌تری بود و برنده شد. اما این پایان کار نیست. باید تلاشمان را بیشتر کنیم و برای رقابت‌های آینده آماده شویم.

انتهای پیام /

اظهارات بهنام یخچالی پس از دیدار مقابل استرالیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار