مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از بهره برداری بیش از 30 طرح دریایی و بندری به مناسبت هفته دولت خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،اله مراد عفیفی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: برای اجرای این طرح ها در بخش های سرمایه گذاری، عمرانی، فنی، بندری و دریایی حدود هزار و 830 میلیارد ریال هزینه شده است .

وی افزود: اعتبار لازم برای اجرای این طرح ها از محل منابع داخلی سازمان بنادر و تعدادی نیز از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی تأمین شده است .

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: نصب و راه اندازی یک دستگاه آب شیرین کن، تعمیرگاه مرکزی و موتورپول تجهیزات، ساخت دو پایانه نگهداری فرآورده های نفتی و یک پایانه لجستیک کالا و کانتینر از جمله این طرح ها است.

اله مراد عفیفی پور افزود: با بهره برداری از این طرح ها برای 285 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می شود.

وی گفت: تعمیرات اساسی خطوط 2 و 7 ریلی محوطه داخلی بندر، تامین شناورهای خدماتی و امداد و نجات دریایی و پاکسازی پای اسکله ها برای تامین عمق مناسب و افزایش ظرفیت ، خارج سازی سه فروند مغروقه در نزدیکی جزیره لاوان، دهانه ورودی بندر شهید باهنر و ساحل سورو و همچنین تعمیرات اساسی و بهسازی سیستم کنترل ترافیک دریایی(VTS) خلیج فارس از دیگر طرح های آماده بهره برداری است.

عفیفی پور گفت: بهره برداری از این طرح ها علاوه بر توسعه زیرساخت ها و ایجاد ظرفیت های جدید در بنادر استان، به صورت مستقیم بیش از 550 اشتغالزایی ایجاد می کند.

انتهای پیام/ز

برنامه های بنادر هرمزگان در هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار