افتتاح و کلنگ زنی ۴۱۷ پروژه همزمان با هفته دولت در استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار از افتتاح و کلنگ زنی ۴۱۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۳۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  نادر صفرزاده بزرگداشت ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت بویژه شهیدان والامقام رجایی و باهنر، به برنامه های هفته دولت در استان اشاره کرد و گفت: در هفته دولت امسال در سطح استان آذربایجان غربی، مجموعا 417 پروژه با اعتباری بالغ بر 630 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: از این تعداد  پروژه، 360 پروژه در بخش های عمرانی و اقتصادی و با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: از این 360 پروژه افتتاحی نیز 302 پروژه در بخش های عمرانی و با اعتباری بالغ بر 230 میلیارد تومان و 58 پروژه نیز در بخش های اقتصادی با 170 میلیارد تومان اعتبار مورد بهره برداری قرار می گیرند.

معاون استاندار همچنین گفت: تعداد 57 طرح عمرانی هم با رقم اعتباری 230 میلیارد تومان در هفته دولت سالجاری در سطح استان کلنگ زنی خواهد شد.

صفرزاده، تکریم و تجلیل از کارکنان و مدیران نمونه و برگزاری مراسمات بزرگداشت شهدا و خانواده های معظم شهدای دولت را از دیگر برنامه های هفته دولت در استان عنوان کرد.

انتهای پیام/ب

مجموعا 417 پروژه با اعتباری بالغ بر 630 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.