تصاویر هوایی زیبا از کاظمین در سالروز شهادت امام جواد (ع) + فیلم

اگر حال و هوای زیارت حضرت جوادالائمه (ع) را در روز شهادت ایشان در سر دارید ویدئوی زیر تصاویر هوایی زیبایی از حرم این امام همام در اختیار شما قرار می‌دهد.

بر فراز کاظمین+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز 30 ذیقعده سالروز شهادت امام محمد بن علی التقی نهمین امام شیعیان ملقب به  جواد الائمه، تنها فرزند امام رضا علیه السلام است که در سن هشت سالگی به امامت رسیدند.

فضائل و مناقب و همچنین مقام علمی و قدرت پاسخگویی  آن حضرت  به سوالات علمی موجب تحیر دوست و دشمن و همچنین اثبات امامت آن حضرت گردید .

امام جواد علیه السلام در سن 25 سالگی به دستور معتصم و به دست ام‌الفضل در بغداد  مسموم شدند و به شهادت رسیدند. مزار مطهر آن امام بزرگوار در کنار جد بزرگوارشان امام موسی کاظم علیه السلام، در کاظمین قرار دارد.

اگر حال و هوای زیارت حضرت جواد الائمه (ع) را در روز شهادت ایشان در سر دارید ویدئوی زیر تصاویر هوایی از حرم این امام همام در کاظمین شریف را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

انتهای پیام/

تصاویری هوایی از حرم امام جواد (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
سلام آقاجان باب الحوائج وآقاجان جواد الائمه گفتن نماز حاجتتونو بخونم ردخور نداره خوندم خیلی هم خوندم همش هم باحضور دل وگریه بود ولی جواب نگرفتم .......حداقل میتونید منو بطلبید بیام حرمتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
سلام و دورد خدا ورسولانش بر دو امام عزیز مدفون در کاظمین
شهد شیرین زیارت این دو عزیز از خاطرم نمی رود.