بی احتیاطی راننده کامیونت به مرگ وی ختم شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سخنگوی  روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ساعت 08:49 صبح امروز با اعلام خبر محبوس شدن شخص بین کابین خودرو کامیونت کمپرس بلافاصله اکیپ ایستگاه 4و 7 و خودرو نجات به همراه رئیس ایستگاه مربوطه ، راهی محل حادثه درخیابان سپیده کاشانی شدند.

محمد شریعتی گفت : پس از رسیدن اکیپ به محل شاهد محبوس شدن راننده حدود 50 ساله در میان شاسی و اتاق عقب کامیونت کمپرس بودند که بلافاصله اکیپ عملیاتی حاضر در محل با استفاده از تجهیزات نجات ، ست هیدرولیک و جک های RZنسبت به بالا بردن کابین عقب خودرو کامیونت و رها سازی راننده اقدام نمودند .

شریعتی افزود: با توجه به فشار سنگین اتاق عقب بر روی کمر و ستون فقرات راننده متاسفانه همان لحظات ابتدایی در میان اتاق عقب و شاسی جان داده بود و با توجه به شدت جراحات عملیات احیا توسط نیرو های عملیاتی حاضر در محل نیز بی تاثیر بود .

وی در پایان خاطر نشان کرد: علت این حادثه بی احتیاطی از جانب راننده و ایمن نبودن محل مذکور همچنین نقص فنی و پایین آمدن جک کابین عقب در اثر نشت روغن هیدرولیک بیان نمود که متاسفانه با یک لحظه بی احتیاطی از جانب راننده به مرگ وی ختم شد.

 

انتهای پیام/م

 

محبوس شدن شخص بین کابین خودرو کامیونت کمپرس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار