مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای

مرحله منطقه‌ای ششمین دوره مسابقات قرآن کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مرحله منطقه ای ششمین دوره مسابقات قرآن کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، با شرکت ۶۴ نفر از استان‌های چهارمحال و بختیاری، مرکزی، اصفهان و یزد در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، اذان و مفاهیم قرآن کریم در شهرکرد برگزار شد.

نتایج این مسابقات به شرح زیر اعلام شد:

در رشته قرائت، حمید مسعودی از مرکزی، ابوالفضل باقری از یزد، خداداد جهانگیری از چهارمحال و بختیاری و بشیر حمیدی از اصفهان مقام‌های اول تا چهارم را کسب کردند.

همچنین در رشته ترتیل، حمید نادری از مرکزی، مجید جعفری از یزد، مهدی امینی از اصفهان و سید حسن حسینی از چهارمحال و بختیاری اول تا چهارم شدند.

اسماعیل نژاد محمدی از اصفهان و فائزه السادات قریشی نسب از یزد هم در رشته حفظ به مقام اول دست یافتند.

حسین رستگار از چهارمحال و بختیاری، نادر متالهی از یزد و وحید سلیمانی از اصفهان هم به عنوان نفرات برگزیده رشته مفاهیم این مسابقات معرفی شدند.

همچنین در رشته ترتیل، فضه قاسمی از اصفهان، زکیه هادیان از یزد، مریم فرحبخت از مرکزی و حمیرا زمانی از چهارمحال و بختیاری مقام‌های اول تا چهارم را به دست آورند.

در رشته مفاهیم مژگان قاریان از یزد اول شد، اعظم السادات رضوی از اصفهان و اکرم صالحی از چهارمحال و بختیاری مشترکاً دوم و فریبا بختیاری از مرکزی نیز سوم شد.

در رشته اذان نیز ابوالفضل علایی از یزد، میثم اکبری از مرکزی، مجید امیدی از چهارمحال و بختیاری و جواد خلقی از اصفهان مقام های اول تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است: برگزیدگان مرحله منطقه‌ای به مرحله کشوری این رقابت قرآنی در پاییز امسال معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/خ

نتایج مسابقات قرآن سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
احمدی
۱۶:۵۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
تبریک میگم سرکار خانم حمیرا زمانی بزرگوار .
آرزوی توفیقات بیشتر برای شما و دوستات.