فرمانده انتظامی شهرستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان كرمان موفق شدند طی سه عمليات جداگانه بيش از 96 كيلوگرم مواد مخدر را كشف و 6 نفر را در اين رابطه دستگير كنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ عبدالعلی روانبخش در تشريح عمليات اول گفت: ماموران انتظامی بخش راين در حين گشت زنی های هدفمند و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی به يك دستگاه خودرو سواری پژو 405 مشكوك شدند و دستور توقيف آن را صادر كردند.
وی افزود: مأموران در بازرسی از اين خودرو موفق شدند مقدار 44 کيلو و 500گرم ترياک را كه به صورت ماهرانه ای در بدنه خودرو جاساز شده بود کشف و راننده و دو سرنشين خودرو را نيز دستگيرکنند.
اين مقام انتظامی ادامه در خصوصی عمليات دوم و سوم بيان داشت: همچنين ماموران انتظامی كلانتری های 14 و 19 شهر كرمان با انجام يكسری اقدامات اطلاعاتی و پليسی موفق شدند دو باب منزل را كه محل دپوی مواد مخدر بوده شناسايی و پس از كسب اجازه از مقام قضايی در بازرسی از اين منازل 50 كيلو و 500گرم ترياك و 1 كيلو و 290 گرم شيشه را به همراه تعداد زيادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر كشف و سه نفر را نيز در اين رابطه دستگير كنند.
وی با اشاره به اينكه در اين سه عمليات در مجموع 96 كيلو و 290 گرم موادمخدر كشف شد ادامه داد: متهمان دستگير شده پس از تشكيل پرونده به همراه مواد مكشوفه به مراجع قضايی معرفی شدند.
انتهای پیام/ی

کشف مقادیری تریاک در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار