سرمایه گذاری برای افتتاح و کلنگ زنی طرح های هفته دولت در ایلام

فرماندار ایلام گفت: 47 طرح عمرانی، فرهنگی و آموزشی با اعتباری معادل 440 میلیارد ریال هفته دولت در سطح شهرستان ایلام افتتاح و کلنگ زنی می شود.

سرمایه گذاری 440 میلیارد ریالی برای افتتاح و کلنگ زنی طرح های هفته دولت در ایلام

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،معروف بسطامی گفت: این طرح ها در حوزه های انرژی، آموزشی، حمل و نقل، آب و فاضلاب، ورزش، مسکن و عمران شهری، رفاه و تامین اجتماعی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در اولین روز از هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفته و یا کلنگ زنی می شود.

وی با اشاره به اینکه 37 مورد از این طرح ها افتتاح و 10 مورد دیگر کلنگ زنی است، اظهارکرد: با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغالزایی 75 نفر به صورت مستقیم فراهم می شود.

فرماندار ایلام بر لزوم اطلاع رسانی دقیق و شفاف از خدمات دولت در این هفته تاکید کرد وافزود: این ایام فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام اسلامی به آحاد مردم است و دستگاههای اجرایی در هفته دولت، خدمات نظام را به مردم اطلاع‌ رسانی کنند.

بسطامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت، از برگزاری آیین تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا در اولین روز از هفته دولت در محل گلزارهای شهدای شهر ایلام خبر داد.

دوم تا نهم شهریور به یاد شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نام گذاری شده است.

انتهای پیام/ د

افتتاح و کلنگ زنی طرح های هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.