دفاع شدید ترامپ از اظهاراتش درباره حادثه شارلوتسویل+ تصاویر

«دونالد ترامپ» در دفاع از اظهارات خود درباره حادثه نژادپرستانه شارلوتسویل، بار دیگر رسانه‌ها را مقصر دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان؛ «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، در سخنانی مرکز کنوانسیون فینیکس در ایالت آریزونا، به دفاع از اظهارات خود درباره حادثه نژادپرستانه شارلوتسویل پرداخت. ترامپ در این سخنرانی بار دیگر «رسانه‌های متقلب لعنتی» را عامل حاشیه‌سازی درباره اظهاراتش دانست و در عین حال هیچ اشاره‌ای به این موضوع نکرد که وی پیشتر هر دو طرف درگیر در حادثه را مقصر دانسته بود.

دفاع حق به جانب ترامپ از اظهاراتش درمورد حادثه شارلوتسویل+ تصاویر

او در سخنرانی فینیکس مدعی شد: آنچه در شارلوتسویل اتفاق افتاد یک ضربه مهلک به قلب آمریکا بود. و امشب تمام کسانیکه اینجا هستند، علیه عاملان ترویج خشونت و نفرت ایستاده‌اند. من قویا نئونازیسم، برترپنداری نژاد سفید و ک.ک.ک. (کو کلاس کلان) را محکوم می‌کنم.

ترامپ برای موجه جلوه دادن اظهارات خود درباره حادثه شارلوتسویل، که یک کشته برجای گذاشت، سخنان پیشین خود را بار دیگر تکرار کرد؛ اما بخشی که وی همه طرف‌های درگیر را مقصر دانسته بود، حذف کرد.

رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی روز گذشته به تصمیم خود مبنی بر عفو «جو آرپایو»، کلانتر بدنام آریزونا، نیز اشاره کرد. این کلانتر برکنار شده متهم است بدون در اختیار داشتن مجوز قانونی، مهاجران را بازداشت و یا تحت تعقیب قرار می‌داده است. ترامپ درباره موضوع عفو آرپایو گفت: آیا کسانیکه در اینجا هستند، آرپایو را دوست دارند؟ آیا آرپایو به اندازه کافی درباره کارهایی که انجام داده مجازات نشده است؟ می‌دانید پیش‌بینی من چیست؟ به نظرم او متنبه شده است. البته امشب قصد ندارم حکم عفو او را بدهم زیرا نمی‌خواهم جنجال تازه‌ای به پا شود. کلانتر جو رو به راه خواهد بود.

فقط 24 ساعت پس از اعلام راهبرد جدید ترامپ درباره جنگ افغانستان، او به همراه «مایک پنس»، معاون رئیس جمهور، و « بن کارسون»، وزیر مسکن و توسعه شهری آمریکا، برگزاری یک کمپین مبارزاتی را در ایالت آریزونا آغاز کردند. ورود ترامپ به فینیکس با تظاهرات گسترده مخالفان وی به ویژه گروه‌های مخالف تعصب و نژادپرستی همراه شد.

دفاع حق به جانب ترامپ از اظهاراتش درمورد حادثه شارلوتسویل+ تصاویر

دفاع حق به جانب ترامپ از اظهاراتش درمورد حادثه شارلوتسویل+ تصاویر

دفاع حق به جانب ترامپ از اظهاراتش درمورد حادثه شارلوتسویل+ تصاویر

 

انتهای پیام/

ترامپ از اظهارات جنجالی‌اش درباره حادثه شارلوتسویل دفاع کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار