به مناسبت هفته دولت؛

بهره برداری از 62 طرح در میاندوآب

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب گفت: همزمان با هفته دولت 62 طرح عمرانی و تولیدی در این شهرستان آماده بهره برداری شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،ناصر امیری در نشست شورای اداری شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: این طرح ها شامل 55 طرح عمرانی است که برای اجرای آنها، 183 میلیارد و 732 میلیون ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: چهار طرح تولیدی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی نیز به بهره برداری می رسد که برای اجرای این طرح ها 211 میلیارد و 900 میلیون ریال هزینه شده و برای 117 نفر زمینه اشتغال فراهم شده است.

امیری بیان کرد: عملیات اجرائی سه طرح با پیش بینی سرمایه گذاری بالغ بر 730 میلیون ریال در شهرستان میاندوآب آغاز می شود.

امیری افزود: شاخص ترین طرح هفته دولت که در این شهرستان آماده افتتاح است، طرح 144 واحدی مسکن فرهنگیان میاندوآب است که با اعتبار بالغ بر 114 میلیون ریال اجرا شده است.

وی مجموع اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح ها را 402 میلیارد و 932 میلیون ریال اعلام کرد.

امیری اضافه کرد: آسفالت معابر و محوطه مساکن مهر، روکش آسفالت محور میاندوآب- شاهین دژ، اصلاح و رفع حریم خطوط 20 کیلو وات و افتتاح 2 باب سردخانه از مهمترین طرح هایی است که برای بهره برداری در میاندوآب آماده شده است.

فرماندار میاندوآب گفت: افتتاح مرغداری گوشتی 20 هزار قطعه ای، افتتاح مسکن مددجوئی، پل یک دهنه فسندوز و پل 2 دهنه قره قوزولو، مرکز جامع سلامت در روستاهای داش تپه و فسندوز، برق رسانی به روستای قوچ کندی، بهره برداری از طرح گازرسانی به روستاهای آیدیشه و چالخاماز از توابع بخش باروق از دیگر برنامه های هفته دولت در میاندوآب است.

وی بیان کرد: افتتاح مدرسه 6 کلاسه در روستاهای مظفرآباد و سبزی، افتتاح 2 باب سالن ورزشی در کوی قره ورن و تقی آباد، گازرسانی به هفت روستا واقع در بخش مرکزی و افتتاح 320 واحد مسکن روستائی از جمله طرح های قابل بهره برداری هفته دولت در شهرستان میاندوآب خواهد بود.

فرماندار میاندوآب افتتاح شهربازی در روستای خزینه انبار جدید، افتتاح ساختمان دهیاری علیار کندی، بهره برداری از خط لوله انتقال آب به مزارع کشاورزی در روستای چالخاماز و طرح آبیاری قطره ای در روستای ملاشهاب الدین، آسفالت و پل روستائی را از دیگر برنامه های هفته دولت در این شهرستان عنوان کرد.

وی اضافه کرد: در هفته دولت بهره برداری از 2 طرح عمران شهری شامل زیر سازی و آسفالت خیابان ساحلی لیلان چائی و خیابان دادگستری توسط شهرداری میاندوآب انجام می گیرد.

وی گفت: غبارروبی گلزار شهداء و برگزاری آئین روز کارمند توسط دستگاه های اجرائی و برگزاری جشنواره کیک و شیرینی توسط امور بانوان فرمانداری این شهرستان از دیگر برنامه های شاخص در میاندوآب خواهد بود.

 

انتهای پیام/ع

62 طرح در میاندوآب آماده بهره برداری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.