آغازفعالیت پنجمین دوره شورای شهر وروستا در ایلام

استاندار ایلام ابراز امیدواری کرد: آیین آغازین فعالیت شورای پنجم به عنوان شروع دوره ای درخشان از بهسازی عمران و نمای شهر و روستا و ارتقا سطح خدمات در اذهان عمومی ثبت و شناخته شود.

آغازفعالیت پنجمین دوره شورای شهر وروستا در ایلام

 

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،محمدرضا مروارید با تبریک آغاز فعالیت رسمی پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بر اهمیت و تاثیرگذاری همدلی و جدیت اعضای شوراهای اسلامی استان برای تحقق اهداف توسعه شهری و روستایی استان ایلام تاکید کرد.

مروارید اظهار کرد: اهتمام قانونمند اعضای شوراها به تداوم تلاش ها و فعالیت هایی که در این سال ها برای بهسازی فضای عمومی شهرها و روستاهای استان جریان داشته سرمایه اجتماعی این نهادهای منتخب مردم را افزایش می دهد.

وی همچنین در پیامی آغاز فعالیت پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را تهنیت گفت ، در این پیام آمده است: اینک با آغاز بکار پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا فرصت را مغتنم شمرده و به اعضای شوراها در دوره چهارم که با سعی و تلاش صادقانه در خدمت مردم بوده اند و به اعضای شوراهای دوره پنجم که این مسئولیت را با رای مردم اختیار نموده اند تبریک می گویم.

انتظار میرود با همه توان تفاهم و همدلی و با ارتباط مستمر با مردم و با توجه به راهبردها و سیاست های کلان نظام و همکاری و تعامل با مدیران استانی ، شهرستان ها و بخش هاو استفاده از نظرات کارشناسان بهرمند شوند تا شاهد رشد و اعتلای شهرها و روستاهای استان باشیم.

مروارید افزود: همانطوری که در دولت یازدهم برای و آبادانی شهرها و روستاها اقدامات قابل توجهی انجام گرفته است و شاهد رشد چشمگیر و قابل توجه اعتبارات عمران شهری و روستایی بوده ایم ؛ به یاری خداوند و با همت مسئولان کشوری و استانی کماکان عمران و آبادانی شهرها و روستاهاخواهد داشت.

انتهای پیام/اس

آغاز به کار شورای شهر ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.