با توجه به استقبال خوب و ادامه پرشور ارائه ایده برای شرکت در رویداد بین‌المللی Falling Walls Lab در آلمان، دبیرخانه این رویداد بین‌المللی در تهران اعلام کرد ارائه ایده تا ساعت ۲۴ یکشنبه پنجم شهریور تمدید شده است.

مهلت ارائه ایده به نخستین رویداد Falling Wall Lab Tehran تمدید شدبه گزارش حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از فراخوان عمومی برای ارائه ایده در زمینه‌های مختلف از دو ماه قبل تا پایان مهلت اولیه یعنی آخر مرداد، بیش از ۱۲۰ ایده از طریق falling-walls.ideasbazaar.ir به دبیرخانه این رویداد بین‌المللی ارسال شده است.

در ایران نخستین بار است که ایده پردازان در رویداد بین‌المللی Falling Walls Lab شرکت می‌کنند.

رویداد Falling Walls Lab همه ساله در کشور آلمان برگزار می‌شود. روند شرکت در این رویداد به گونه‌ای است که بعد از برگزاری رقابت‌های اولیه در کشور‌های مختلف، نفرات برتر در این رویداد که در ماه نوامبر هر سال برگزار می شود، شرکت می‌کند.

امسال دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دفتر ایده بازار این دانشگاه با همکاری دفتر مبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) در تاریخ ۱۸ مهر رقابت مقدماتی رویداد Falling Walls Lab Tehran را در آمفی تأتر مرکزی دانشگاه صنعتی امیر‌کبیر برگزار می‌کنند.

با تمدید مهلت ارسال ایده به رویداد بین‌المللی Falling Walls Lab دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا، پسا دکترا و اعضای شرکت‌های فن بازار و کارآفرینان که صاحب ایده‌ای در هر زمینه باشند، تا ساعت ۲۴ یکشنبه پنجم شهریور ماه جاری فرصت دارند از طریق falling-walls.ideasbazaar.ir برای شرکت در این رویداد بین‌المللی اقدام کنند و در صورت انتخاب اولیه داوران در روز رویداد (۱۸ مهر در آمفی تأتر مرکزی دانشگاه صنعتی امیر‌کبیر) در مدت سه دقیقه از ایده خود دفاع کنند.

گفتنی است؛ منتخب نخستین مرحله این رویداد در مرحله نهایی این رقابت که در ماه نوامبر در برلین برگزار خواهد شد، شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

جزئیات تمدید مهلت ارائه ایده به رویداد Falling Wall Lab Tehran

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۲ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
عالی تشکر
آخرین اخبار