امروز برگزار شد؛

جشنواره مالک اشتر در قرارگاه منطقه ای جنوب شرق کشور

جشنواره مالک اشتر در قرارگاه منطقه ای جنوب شرق کشور امروز در کرمان برگزار شد.

جشنواره مالک اشتر در قرارگاه منطقه ای جنوب شرق کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ امیر علیدوست ارشد اجا در منطقه جنوب شرق کشور در این مراسم با تبیین نقش فرماندهان در سرنوشت ملت و کشور گفت : فرماندهان ارتش باید با تاسی از فرامین فرماندهی معظم کل قوا برای ارتقای تحرک پذیری / آمادگی رزمی و تحول و پیشرفت نظامی حرکت کنند.


امیر علیدوست با ارائه نمایه ای از شرایط امنیتی و عملیاتی منطقه جنوبشرق کشور افزود: یگان های ارتش مستقر در این منطقه تاکنون توفیقات ارزنده ای به دست آورده اند و همچنان در پی افزایش توان علمی نظامی خود هستند.


معاون طرح و برنامه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم در این جشنواره از قرارگاه جنوب شرق کشور به عنوان یکی از شاخص ترین قرارگاه های ارتش نام بر د و گفت: تحرک کارآمدی یگان ها و پاسخ به نیاز عملیاتی به عنوان سه محور مورد تاکید فرماندهی معظم کل قوا به فرماندهان این نیرو در رده های مختلف است.


امیر افخمی با اشاره به تحولات ساختاری در نیروی زمینی ارتش افزود: در این راستا 14 طرح تصویب و عملیات اجرایی آن آغاز شد.
وی گفت: فرماندهی کل قوا همواره به اشراف فرماندهان یگان های مسلح کشور به همه امور یگان تحت امر خود تاکید دارند و در این راستا جشنواره مالک اشتر برای شناسایی فرماندهان موفق و افراد شایسته در این زمینه و نیز قدردانی از آنان برگزا ر شده است.


در پایان این جشنواره از فرماندهان برتر منطقه جنوب شرق کشور تجلیل شد.

 

انتهای پیام/س

 

جشنواره مالک اشتر در قرارگاه منطقه ای جنوب شرق کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار