در جریان سفر به جاکارتا؛

دریادار سیاری در نخستین روز سمپوزیوم امنیت دریایی اندونزی شرکت کرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش و هیئت همراه در نخستین روز سمپوزیوم امنیت دریایی که در کشور اندونزی در حال برگزاری است، شرکت کردند.

دریادار سیاری در نخستین روز سمپوزیوم امنیت دریایی اندونزی شرکت کردبه گزارش دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از روابط عمومی نداجا، فرمانده نیروی دریایی ارتش که در صدر هیاتی به جاکارتا پایتخت اندونزی سفر کرده است، پس از استقبال سفیر کشورمان و مقامات نیروی دریایی اندونزی، در نخستین روز سمپوزیوم امنیت دریایی که در کشور این کشور در حال برگزاری است، شرکت کرد.

بنا بر این گزارش، سومین سمپوزیوم امنیت دریایی با موضوع «همکاری دریایی برای انتظام خوب در دریا» به مدت 3 روز در بالی اندونزی برگزار می شود.

بر اساس برنامه ریزی بعمل آمده توسط نیروی دریایی کشور اندونزی، مادام رتنو مرسودی وزیر امور خارجه این کشور سخنران ویژه افتتاحیه سومین سمپوزیوم امنیت دریایی بود.

دریاسالار ولادیمیر ایوانوویچ کرلو فرمانده نیروی دریایی روسیه نیز طی سخنانی به ارائه مطالبی پیرامون رویه انتظام بین المللی در دریا پرداخت.

موضوع مباحث مطرح شده در روز نخست، «توسعه همکاری چند جانبه در حمایت از انتظام خوب در دریا با تأکید بر توجه به تهدیدات امنیت دریایی مدرن» بود که سخنرانان مختلف به آن پرداختند.

امیر دریادار دوم حسین خانزادی معاون طرح و برنامه نداجا و امیر دریادار دوم رضا عباسی فرمانده منطقه دوم مداجا، امیر سیاری را در این سفر همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار