فرماندار جیرفت گفت : برای هر نظامی بهترین دست‌مایه اعتماد عمومی است و مدیران باید به‌گونه‌ای عمل کنند که مورد اعتماد مردم قرار بگیرند.

مراکز شهری جیرفت نیاز به مدیریت شهری داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ احمد امینی روش فرماندار جیرفت تصریح اظهار داشت: در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا امنیت، سلامت و مشارکت در انتخابات را مدنظر قرار دادیم و با تلاش همه نیروها در دستگاه‌های نظامی و انتظامی این امر به‌خوبی محقق شد و از همه افرادی که در انتخابات کمک کردند تشکر می‌کنم.

وی اظهار کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف ضریب امنیتی را بالا می‌برد و امروز جمهوری اسلامی به‌عنوان لنگر‌گاه منطقه است و ما از این انتخابات‌ها باید درس بگیریم که مردم پای نظام و انقلابشان ایستاده‌اند و هر مقدار به این مردم خدمت کنیم کم است.

امینی روش با اشاره به اقداماتی که در جمهوری اسلامی در راستای عمران و آبادانی کشور کشیده شده است، گفت: وضعیت کشور در زمان کنونی با اول انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه در حوزه آموزشی در این شهرستان هشت دانشگاه وجود دارد و این تعداد در تمام مناطق جنوب استان به عدد 19 می‌رسد، تصریح کرد: دولت‌های مختلف و همه دلسوزان در نظام جمهوری اسلامی زحمات زیادی کشیدند ما اگر خدمات نظام را برجسته کنیم مردم امیدوار می‌شوند.

امینی روش گفت: برای توسعه این شهرستان باید زیرساخت‌ها را مهیا کنیم و اگر زمینه حضور بخش خصوصی در شهرستان فراهم شده و در ابعاد مختلف در حال فعالیت هستند به همت قوه‌قضائیه بوده چرا که برای سرمایه‌گذار ضریب امنیتی منطقه مهم است در حالی که وجود اختلافات در شهرستان امنیت را کاهش می‌دهد.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: جیرفت مجموعه‌ای از نعمت‌های خدادادی است اما نتوانستیم به‌نحو احسن از این نعمت‌ها استفاده کنیم.
فرماندار جیرفت با بیان اینکه مراکز شهری مانند شهر بلوک، جبالبارز. درب بهشت و به‌ویژه شهرستان جیرفت نیاز به مدیریت شهری دارد، افزود: بهترین دسته‌مایه وحدت و هم‌دلی است که عامل موفقیت است.

امینی‌روش انتخاب شهردار متخصص، متعهد و کارآمد را حق شورای شهر دانست و گفت: انتخاب شهردار که دارای وظایف متعددی است نیز جزو مهمترین وظایف شورا قرار دارد.


انتهای پیام/س

 

برای هر نظامی بهترین دست‌مایه اعتماد عمومی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.