حسن بیگی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

2 واحد عرضه گل به ظن قاچاق توقیف شد/ اخطار پلمپ به اغذیه فروشی پایتخت

رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان تهران از تشکیل پرونده برای یک اغذیه فروشی به دلیل استفاده از فرآورده‌های گوشتی فاسد خبر داد.

2 واحد عرضه گل به ظن قاچاق توقیف شد/ اخطار پلمپ به اغذیه فروشی پایتختبهمن حسن بیگی رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد: در پی گزارشات واصله مبنی بر استفاده از فرآورده های گوشتی فاسد در یک اغذیه فروشی، گشت تعزیرات به همراه بازرسان دستگاه‌های نظارتی روز گذشته از این اغذیه فروشی بازدید کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی‌ها مشخص شد که که این اغذیه فروشی در تهیه ساندویچ از فرآورده‌های گوشتی فاسد استفاده کرده، ادامه داد: مواد غذایی به دلیل غیر قابل مصرف بودن جمع آوری و معدوم شد.

رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکهاخطار ۴۸ ساعته پلمپ به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی به این واحد داده شد، ادامه داد:پرونده تخلفاتی تشکیل و جهت رسیدگی به شعبه رسیدگی کننده ارجاع شد.

حسن بیگی در پایان با اشاره به بازرسی از بازار گل گفت: ۲ واحد به دلیل عرضه گل‌های قاچاق توقیف و پرونده تخلفاتی تشکیل شد، اما متهمان پرونده مدعی شدند که مدارک لازمه مبنی بر واردات قانونی گل را دارند و قرار است این مدارک را ارائه دهند که در صورتی که مدارک و اسناد گمرکی ارائه دهند، تبرئه خواهند شد.

انتهای پیام/

توقیف 2 واحد عرضه گل به ظن قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار