مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان شرقی با بیان اینکه 100 مدرسه توسط خیرین در استان در دست ساخت است گفت: 30 مدرسه در هفته دولت به بهره برداری رسیده و در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛کسایی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان شرقی در مراسم کلنگ زنی مدرسه 6 کلاسه در هشترود گفت: 700 مدرسه در استان نیز چشم انتظار خیرین برای ساخت، تجهیز و یا تعمیر هستند.

وی با بیان اینکه خیران بدون چشم داشت، در مناطق دور و نزدیک استان اقدام به احداث مدارس می کنند افزود: خیرین با ساخت مدارس، ضمن ترویج علم و دانش کشور را در راه توسعه پایدار سوق می ‌دهند.

وی بر مشارکت در امر مدرسه سازی تأکید کرد و افزود: تلاش در امر مدرسه سازی باعث رشد و پیشرفت روز افزون جامعه می شود.

مدیر آموزش و پرورش هشترود نیز در این مراسم گفت: متاسفانه اکثر مدارس روستایی در منطقه هشتروددر حال تخریب هستند و به جهت احتمال خطر برای دانش آموزان باید در اولویت مرمت و نوسازی قرار گیرند.

بهمن اقدمی گفت: از 134 مدرسه شهری و روستایی هشترود 50 مدرسه در حال تخریب و نیاز به بازسازی دارند.

اقدمی افزود: همچنین توسط خیرین 4 مدرسه در روستاهای باباکندی، سعادتلو، داشبلاغ و خورجستان در حال احداث است که امسال تحویل داده خواهند شد و رایزنی برای ساخت و تعمیر مدارس روستاهای مغامیر، دوده و شهید رجایی انجام شده است.

مدرسه خیر ساز 6 کلاسه هشترود در زمینی به مساحت 300 متر مربع با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد و 500 میلیون ریال توسط خیر علی اصغریان دماوندی در طول یکسال ساخته خواهد شد.

 

انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.