ایجاد 5هزار فرصت شغلی برای مددجویان

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:طی پنج سال گذشته حدود پنج هزار فرصت شغلی از طریق برنامه کاریابی و اشتغال برای مددجویان تحت حمایت در استان ایجاد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حسین خدرویسی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه  گفت: کاریابی های انجام شده طی ارتباط مستقیم با کارفرمایان و یا تعامل با شرکت های خدماتی و موسسات کاریابی به مرحله اجرا درآمده است.

خدرویسی  افزود: همچنین در چهارماهه نخست امسال نیز ۱۹۷ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت دراستان با اجرای برنامه کاریابی و تعامل با کارفرمایان ایجاد شده است که  ۱۰۷ نفر از این مددجویان بانوان و مابقی آنان را فرزندان ذکور تحت حمایت تشکیل داده اند.

وی با اشاره به بسته های تشویقی کارفرمایانی که مددجویان را استخدام کردند ادامه داد: ۱۲ مورد از تعاملات و کاریابی های انجام شده از ابتدای امسال تاکنون منجر به اعطای بسته های تشویقی به کارفرمایان شده و سایر کاریابی ها بدون هزینه برای این نهاد انجام شده است.

خدرویسی با بیان اینکه این نهاد به منظور اعطای بسته های تشویقی تا دو سال متوالی حق بیمه افراد به کار گمارده شده از سوی کارفرمایان را تامین و پرداخت می کند، عنوان کرد: کمیته امداد جهت اعطای بسته تشویقی در سال نخست ۱۰۰ درصد حق بیمه سهم کارفرما و در سال دوم ۵۰ درصد آن را متقبل می شود.

حسین خدرویسی گفت: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال تا سقف ۲۰۰میلیون ریال از دیگر مسیرهای توانمندسازی خانواده های مددجو به شمار می رود.

 

انتهای پیام/ز

بسته های تشویقی کمیته امداد برای کارفرمایان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار