امیر تسویه چی:

استکبار جهانی از گسترش تفکر اسلامی وحشت دارد

فرمانده پایگاه شکاری مهرآباد گفت: استکبار جهانی از گسترش تفکر اسلامی ترس و وحشت دارد و امروز در سوریه، عراق، افغانستان، فلسطین و یمن شکست خورده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خواهران شاغل، همسران و فررندان کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز پنج شنبه (2 شهریور 1396) با حضور حجت اسلام عباس محمدحسنی رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ نصیرزاده جانشین فرمانده نیروی هوایی و حجت اسلام سیدیان معاون تبلیغات و فرهنگی در پایگاه شکاری شهید لشکری مهرآباد برگزار شد.

امیر محمد تسویه چی فرمانده پایگاه شکاری شهید لشکری مهرآباد با بیان اینکه مسابقات قرآن برای ارتش جمهوری اسلامی ایران یک افتخاری است، اظهار داشت: قرآن نعمت بزرگی خداوند و بزرگ‌ترین اعجاز الهی است تا همه جهانیان را از تاریکی و ظلمت به سوی نور و یکتا پرستی هدایت کند.

وی گفت: قرآن عصاره کتاب‌های الهی و تنها کتابی است که گذشت زمان نتوانسته غبار بر آن بیندازد و روز به روز واقعیت‌های آن بر بشر روشن‌تر می‌شود. قرآن یگانه کتابی است که می‌تواند نیاز‌های بشری را فراهم و انسان را به رشد و کمال برساند.

فرمانده پایگاه شکاری شهید لشکری مهرآباد تصریح کرد: امروزه نیروی هوایی ارتش بایستی در برنامه‌های فرهنگی مبتنی بر قرآن پیشرو باشد. همان طور که در دفاع مقدس و انقلاب پیشرو بود و در دوران سازندگی جهاد خودکفایی را شکل داد بایستی در برنامه‌های قرآنی نیز پیشرو باشد.

امیر تسویه چی خاطر نشان کرد: استکبار جهانی از گسترش تفکر اسلامی ترس و وحشت دارد. استکبار امروز در سوریه، عراق، افغانستان، فلسطین و یمن جنایات آشکاری انجام داده و شکست خورده است. ما بایستی در این مقطع زمانی اهمیت ویژه‌ای به جوانان و سنگربانان قرآنی بدهیم و به اطلاعات آن‌ها نسبت به قرآن بیفزاییم.

 انتهای پیام/

ما باید به سنگربانان قرآن اهمیت ویژه‌ای دهیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار