رئیس‌کل دادگستری فارس درباره مهمانی‌های غیراخلاقی و ترویج آن در فضای مجازی هشدار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی القاصی مهر رئیس‌کل دادگستری فارس در نشست ستاد‌ های پیشگیری و مقابله با جرائم خاص استان فارس با اشاره به اهمیت جایگاه این ستاد در مقابله و پیشگیری از وقوع جرائم گفت: برگزاری برخی مهمانی‌های غیراخلاقی و ترویج آن در فضای مجازی عدم توجه به جلوگیری از این بی‌بندوباری‌ها، نشان از یک بحران اخلاقی در جامعه است.

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل مورد نظر این ستاد در چند ماهه اخیر دستگیری و اعمال مجازات مجرمان متواری و اقدامات اولیه شناسایی و رصد این افراد بوده،که انجام شده و این بانک اطلاعاتی کمک بسیاری در دستگیری تعدادی از مجرمان متواری جرائم مهم داشته است.


القاصی مهر با بیان اینکه هر مجرم متواری یک کانون جرم محسوب می‌شود، افزود:از توجه ویژه دادگستری استان در قالب مدیریت پرونده‌های مهم به دستگیری مجرمان متواری توجه ویژه دارد.


رئیس کل دادگستری استان فارس ادامه داد: هدف مجموعه قضایی و ستاد جرائم خاص دستگیری مجرمان تحت تعقیب خاص است.


القاصی مهر با اشاره به وجود بانک اطلاعاتی مجرمان خطرناک و متواری اقدام ضابطین در دستگیری برخی از این افراد و برخورد قاطع دستگاه قضایی با این دسته از مجرمان را زمینه‌ساز افزایش ضریب امنیت استان دانست و تصریح کرد: تلاش می‌شود مشارکت منطقه‌ای در قالب ستاد‌های پیشگیری مقابله با جرائم خاص از شکل‌گیری برخی اقدامات مجرمانه به‌خصوص جرائم مهم و امنیتی که وقوع یک مورد از آن امنیت روانی جامعه را تهدید می‌کند جلوگیری شود.


رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با جرائم خاص استان فارس شیوع برخی مظاهر علنی بی‌بندوباری اجتماعی را درنتیجه کم اثر شدن فعالیت‌های فرهنگی برشمرد و اضافه کرد:برپایی مهمانی‌های غیراخلاقی و ترویج آن در فضای مجازی عدم توجه به جلوگیری از بی‌بندوباری و نشان از یک بحران اخلاقی در جامعه بوده که یکی از ریشه‌های اصلی آن سست شدن بنیان‌های خانواده است.


وی ضمن تأکید بر ورود منسجم و هماهنگ نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و نیرو‌های امنیتی در برای جلوگیری از بروز علنی فساد و بی‌بند باری در جامعه خواستار توجه ویژه و ورود فعال شورای تأمین استان و شهرستان شیراز به این مسئله شد.


انتهای پیام/ت


هشدار درباره مهمانی‌های غیر اخلاقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.