رئیس اداره ارشاد نطنز خبر داد:

افتتاح نمایشگاه با بیش از 5000 عنوان کتاب در نطنز

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز گفت: به مناسبت آغاز هفته دولت و جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، نمایشگاه بزرگ کتاب با بیش از 5 هزار عنوان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز برپا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی مشربی  امروز در آئین افتتاح نمایشگاه کتاب نطنز اظهار کرد: کتاب راستگو ترین، بی‌توقع ترین، مفیدترین و همیشگی‌ترین رفیق برای هر کسی است که بخواهد توسط آن روح خود را قوی کرده و پرورش دهد و به درجات متعالی علمی و معنوی برسد.

وی افزود: کتاب جز در بین عده‌ای از اهل علم و دانش و کسانی که بعضاً با آن سروکار دارند، در میان مردم امری رایج و روزمره نیست بنابراین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز وظیفه خود می‌داند جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و همچنین جهت رفاه حال عموم مردم و علاقه‌مندان به کتاب، با هماهنگی و همکاری با مؤسسات فرهنگی و انتشاراتی که آمادگی لازم برای برپایی نمایشگاه را داشته باشند در طول سال چندین نوبت نمایشگاه کتاب را برگزار کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز تصریح کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر مردم شریف شهرستان نطنز در خصوص برپایی نمایشگاه کتاب، همزمان با آغازین روز از هفته دولت، نمایشگاه بزرگ کتاب با بیش از 5 هزار عنوان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز برپا شد.

مشربی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از روز 2 لغایت 25 شهریور جهت رفاه حال همشهریان علاقمند به کتاب و کتاب خوانی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز دایر بوده و انواع کتاب‌های فرهنگی، هنری، مذهبی،
آموزشی، تاریخ، روان شانسی، کامپیوتر، کودک و نوجوان و ... را با 50 درصد تخفیف به علاقمندان ارائه می‌دهد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری نمایشگاه کتاب در نطنز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.