واعظی:

دولت به دنبال اجابت خواسته های مردم است

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: تلاش دولت بر این است که حقوقی که بر اساس مبانی دولت گفته شده به مردم احترام بگذارند تا خواسته های مردم اجابت شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز با بیان اولویت های دولت دوازدهم اظهار داشت: توجه به اقتصاد کشور و معیشت مردم اصلی ‌ترین برنامه دولت جدید خواهد بود.

وی سپس با بیان اینکه اولین اولویت ما در دولت تصمیم گیری بر مبنای خرد جمعی و استفاده از دانشگاهیان و نمایندگان مجلس است، افزود: بنا داریم دولت دوازدهم یک دولت کارآمد باشد.

واعظی با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم در تصمیم گیری های ملی از دانشگاهیان و ائمه جمعه استفاده کنیم، ابراز داشت: دومین اولویت دولت دوازدهم نیز استفاده از ظرفیت های داخلی و واقع بینی است.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم بر اساس ظرفیت ها و پذیرش های خود کار کنیم، افزود: نقاط قوت و ضعف دولت یازدهم شناسایی شده و برای نقاط ضعف راه‌حل‌هایی خواهیم داشت تا در دولت دوازدهم این ضعف‌ها رفع شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت بسیار خوبی است تا دولتمردان به دوران مسؤولیت شهید رجایی و با هنر بنگرند و ما نیز موظف هستیم راهی که شهدا و ایثارگران پیموده ‌اند و امام برای ما مشخص کرده‌اند، به‌ هیچ وجه غافل نشویم.

تعامل موثر در روابط خارجی اولویت سوم دولت است

وی سپس با بیان اینکه تعامل موثر در روابط خارجی اولویت سوم دولت است، افزود: باید از تمامی ظرفیت های داخلی و خارجی استفاده کنیم و بتوانیم از سرمایه گذاری خارجی استفاده کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور با یادآوری خطراتی که دشمنان ایران از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایران دارند، گفت: شرکت ۴۲ میلیون نفر پای صندوق‌ های رای ۲۹ اردیبهشت ماه باعث شد تا دشمن جواب کوبنده ای دریافت کند.

وی سپس اولویت چهارم دولت را حقوق شهروندی دانست و گفت: تلاش دولت بر این است که حقوقی که بر اساس مبانی دولت گفته شده به مردم احترام بگذارند تا خواسته های مردم اجابت شود.

واعظی با اشاره به اینکه در دولت یازدهم تلاش کردیم وحدت و همدلی را بین همه اقشار و گروه‌های مختلف ایجاد کنیم، ادامه داد: و همچنین در سیاست خارجی نفوذ و فعالیت چشمگیری داشتیم تا چهره ایران مخدوش نشود.

وی اولویت پنجم را توجه به مسائل فرهنگی و دینی دانست و ابراز داشت: تمام تلاش دولت یازدهم مقابله با ایران‌هراسی و اسلام ‌هراسی بود.

واعظی اظهار داشت: اولویت ششم نیز توجه به اقتصاد است چراکه ما می دانیم که باید برای ایجاد اشتغال در کشور و افزایش رفاه و معیشت مردم تلاش بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/ب

حقوق شهروندی یکی از اولویت های دولت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.