آغاز بهره برداری از فاز اول پست برق پردیس

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از افتتاح فاز اول پست برق ۳۳ به ۱۳۲ کیلو ولت شهرک پردیس اهواز به ظرفیت ۵۰ مگا ولت آمپر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود دشت بزرگ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: فاز دوم آن نیز به ظرفیت 50 مگاولت آمپر در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد اما فاز اول پست برق پردیس با اعتباری بالغ بر50 میلیارد ریال به پایان رسیده و فاز دوم نیز 150میلیارد ریال هزینه احداث در بر خواهد داشت.


دشت بزرگ از احداث پست برق 132/400 کیلو ولت شهید هاشمی اهواز خبر داد و گفت: احداث b 132 کیلو ولت دوم در پست 132/400 کیلو ولت شهید هاشمی با اعتباری بالغ بر نیز 25 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است. 


مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان افزود: از برنامه های این شرکت انجام عملیات زیر بنایی برای شهرستان های کارون،باوی و حمیدیه برای تجهیز در تاسیسات زیربنایی برق، پست های فشار قوی و خطوط انتقال در ولتاژهای مختلف است.


وی بیان کرد: بیشتر تجهیزات استفاده شده برای ساخت و بهره برداری از این پروژه ها توسط پیمانکاران، متخصصان و مهندسان داخلی نصب و راه اندازی شده است.


انتهای پیام/م

افتتاح فاز اول پست برق پردیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.