واگذاری مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی نیمه تمام به بخش خصوصی

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از واگذاری مجتمع های خدمات رفاهی و سرویس های بهداشتی بین راهی نیمه تمام به بخش خصوصی با استفاده از ضوابط بودجه خبر داد.

واگذاری مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی نیمه تمام به بخش خصوصیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  محمد حسن واحدی در جلسه ساماندهی مجتمع های خدماتی بین راهی گفت: میراث فرهنگی و صنایع دستی می بایست به عنوان متولی نسبت به این واگذاری مطابق قانون عمل نماید.


وی تعداد واحدهای خدماتی رفاهی در سطح جاده های استان که مشمول بازدید می باشند را 85 واحد عنوان کرد و گفت: این واحدها مشتمل بر مساجد، جایگاه سوخت، مجتمع های خدماتی رفاهی و رستوران است.

واحدی گفت: تمام ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان ها مکلف به تشکیل کمیته های فرعی، برگزاری جلسات و بازدید و نظارت تحت مدیریت فرمانداران شهرستان ها می باشند.

وی نقش فرمانداران را در کمیته های فرعی حائز اهمیت خواند و افزود: هر چه زودتر می بایست احکام فرمانداران و شرح وظایف آنان در این کمیته مشخص و ابلاغ شود .

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: واحدهای خدماتی بدون متولی تا زمان تعیین تکلیف نهایی می بایست پلمپ شود.

واحدی بر نظارت و بازدیدهای دوره ای از واحدهای خدماتی بین راهی تاکید کرد و گفت: اعضای تیم های نظارت کننده باید تکمیل و از امکانات لازم به ویژه خودرو برخوردار باشند.


انتهای پیام //ف.م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.