مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان:

افتتاح سالن ورزشی مدیریت بحران شرکت توزیع نیروی برق استان

بالغ‌بر 12 میلیارد 600 میلیون ریال اعتبار برای ساخت و تکمیل این سالن هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سید محمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: سالن ورزشی مدیریت بحران شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های عمرانی این شرکت است.


وی با اشاره به اینکه سالن ورزشی مدیریت بحران با زیربنای یک هزار و 872 مترمربع تأسیس‌شده است افزود: بالغ‌بر 12 میلیارد 600 میلیون ریال اعتبار برای ساخت و تکمیل این سالن هزینه شده است.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان تصریح کرد: این پروژه به مدت 18 ماه طول کشیده است و ساخت سوله‌ای با دهانه 32 متر و طول 48 متر و ارتفاع 10.5 متر ازجمله اقداماتی است که در این طرح انجام‌شده است.


وی از افتتاح 104 پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به‌صورت هم‌زمان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها بااعتباری بالغ‌بر 78 هزار و 840 میلیون ریال در استان سمنان افتتاح می‌شود.


موسوی زاده همچنین با اشاره به بهره‌برداری از 10 پروژه بهسازی و تأمین روشنایی معابر استان در این مراسم افزود: این پروژه بااعتباری بالغ‌بر 9 هزار و 960 میلیون ریال به‌صورت هم‌زمان در سالن ورزشی مدیریت بحران بهره‌برداری شد.


وی 31 پروژه تجهیز، احداث و افزایش ظرفیت ایستگاه‌های توزیع برق زمینی و هوایی از دیگر طرح‌های شاخص این شرکت نام برد و تصریح کرد: این طرح‌ها بااعتباری بالغ‌بر 23 هزار و 581 میلیون ریال در این مراسم به بهره‌برداری رسید.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: 12 پروژه تبدیل 24 هزار و 44 متر شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خود نگهدار بااعتباری بالغ‌بر 6 هزار و 44 میلیون ریال در نقاط مختلف این استان اجراشده است که هم‌اکنون این پروژه‌ها نیز به‌صورت هم‌زمان در سمنان افتتاح شد.


انتهای پیام/ م


افتتاح 104 پروژه شرکت توزیع نیروی برق در هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.