آغاز عملیات خط‌کشی طولی 100 هزار متر از خیابان‌های سنندج

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج، از آغاز طرح خط‌کشی طولی 100 هزار متر خیابان‌های سطح شهر سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ سهیل فضل‌وزیری معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج صبح امروز در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به اجرای خط‌کشی طولی 100 هزار متر از خیابان‌های اصلی سنندج، گفت: بر اساس قرارداد منعقد شده با پیمانکار بخش خصوصی و در آستانه خیابان‌های اصلی در حال اجرا است.

 وی بیان کرد: با هدف افزایش ضریب ایمنی، تسریع و تسهیل در تردد خودروها، ساماندهی ترافیک، منظم کردن حرکت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به رانندگان در خیابان‌های سطح شهر مطابق اصول استاندارد هر ساله عملیات خط کشی طولی خیابان‌های اصلی اجرا می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج ، بااشاره به آغاز عملیات رنگ آمیزی دوجزیی سرعت‌گیرها و همچنین تقاطع‌های سطح شهر به متراژ 2 هزار مترطی هفته جاری، بیان کرد: با توجه به برداشت سرعت‌گیرهای پلاستیکی در سطح شهر و استفاده از سرعت‌گیرهای آسفالتی  لزوم رنگ‌آمیزی این سرعت‌گیرها جهت روئیت در شب بسیار حائز اهمیت است.

به گفته فضل‌وزیری ، برداشت 15 خط سرعت‌گیرهای پلاستیکی و نصب سرعت گیرهای آسفالتی، نصب 150 عدد تابلوهای هدایت مسیر اخباری و اخطاری، ایجاد رفیوژ وسط خیابان شیخان و ترمیم استوانه‌ها و جداکننده ترافیک از مهم‌ترین اقدامات معاونت ترافیک در سال جاری است.

انتهای پیام/م ح

آغاز عملیات رنگ آمیزی دوجزیی سرعت‌گیرهای سنندج به متراژ 2 هزار متر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.