محسن هاشمی:

حکم نجفی نیامد/ برای شهرداری سرپرست انتخاب می کنیم

رئیس شورای شهر تهران ری و تجریش گفت: حکم شهردار هنوز ابلاغ نشده است از این رو امروز برای شهرداری سرپرست انتخاب می کنیم.

حکم نجفی نیامد/ برای شهرداری سرپرست انتخاب می کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی در دومین جلسه علنی شورای پنجم شهر تهران، ری و تجریش اظهار داشت: موضوع نخست در جلسه امروز انتخاب سرپرست برای شهرداری تهران است.

وی افزود: روز چهارشنبه اسناد مربوط به آقای نجفی را به وزارت کشور ارسال کردیم و آقای رحمانی فضلی وزیر کشور اعلام کردند که اسناد مربوطه را به مراجع ذیربط ارسال کردند.

هاشمی گفت: امیدواریم پاسخ مناسب ارائه و حکم شهردار تهران به سرعت امضا شود تا نجفی بتواند به زودی در اتاق کارشان مشغول به فعالیت شوند.

وی با بیان اینکه هفته دولت را سپری می کنیم و این هفته با سالگرد شهادت باهنر و رجایی نام گذاری شده است، ادامه داد: شهید رجایی با 28 روز فعالیت در دولت، نامش در تاریخ ایران جاودانه شد. شهید باهنر نیز نخست وزیر دولت بود که فعالیت های مبارزاتی قبل از انقلاب داشتند و  زبانزد عام و خاص بود.

هاشمی بیان کرد: برای دولت دوازدهم نیز آرزوی موفقیت می کنیم و امیدواریم همکاری دولت و شهرداری ها باعث شکوفایی شهرها و روستاها شود.

هاشمی گفت: روز گذشته در خدمت وزیر کشور بودیم  که گفتند، انتخاب شهردار پروسه خود را باید طی کند و ما باید امروز  تا زمانی که حکم ابلاغ شود یک سرپرست برای شهرداری انتخاب کنیم.

 

تصویب انتخاب سرپرست برای شهرداری تهران با 17 رای موافق

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش امروز در دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، موضوع انتخاب سرپرست برای شهرداری تهران را پیشنهاد داد که این موضوع در دستور کار قرار گرفت و با ۱۷ رای مصوب شد.

هاشمی گفت: امیدوارم رحمانی فضلی هرچه سریعتر حکم را صادر کند، چراکه نجفی مشاور رئیس جمهور است و نمی دانم که چرا باید حکمشان این همه زمان ببرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
[ حكم نجفي نيامد] چرا؟ چرا؟ چرا؟
محسن اقا بيشتر عميق تر كمي با فرصت بيشتر در شورا فكر كنيد !
خداي نا كرده از چاله به چاه نيافتيم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
[ حكم نجفي نيامد] چرا؟ چرا؟ چرا؟
محسن اقا بيشتر عميق تر كمي با فرصت بيشتر در شورا فكر كنيد !
خداي نا كرده از چاله به چاه نيافتيم.
آخرین اخبار