بهره‌برداری از ۳۱۳ طرح اشتغال‌زایی و عمرانی در خراسان شمالی

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت:در هفته دولت ۳۱۳ طرح تولیدی،خدماتی و عمرانی توسط این نهاد در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی با بیان اینکه کل اعتبار و تسهیلات هزینه شده برای طرح‌های عمرانی و اشتغال‌زایی هفته دولت بیش از پنج میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است،گفت: افزون بر چهار میلیارد تومان آن در طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی و باقی مانده هم در طرح‌های عمرانی هزینه شده است.

وی افزود: در هفته دولت۸۳ پروژه مسکونی خانواده های تحت حمایت این نهاد به بهره برداری می رسد که  ۴۹ پروژه روستایی و۳۴ واحد آن شهری است.

اهرابی تصریح کرد: برای هر واحد مسکونی ساخته شده روستائی به طور میانگین ۱۵ میلیون تومان و برای هر واحد شهری ۲۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی مجموع اعتبار هزینه شده برای ساخت این واحدها را حدود یک میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد وتاکید کرد: این اعتبارات به صورت بلاعوض برای مددجویان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: بیش از ۲۳۰خانوار به صورت مستقیم از افتتاح طرح‌های اشتغال بهره‌مند شدند.

اهرابی با اشاره به اینکه هزینه این طرح‌ها از محل اعتبارات کمیته امداد و منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها تامین شده است،گفت: ۱۳۰ مورد در بخش کشاورزی و دامپروری، ۲۳ مورد در بخش صنایع دستی، چهار مورد در بخش صنعت و ۷۲ مورد آن نیز در بخش خدماتی اجرا شده است.

وی اهداء جهیزیه به نو عروسان تحت حمایت واعطای وام های کارگشایی تا سقف ۵۰ میلیون ریال از سایر فعالیت‌های کمیته امداد استان خراسان‌شمالی در این ایام برشمرد.

انتهای پیام/آ

بهره مندی 230 خانواراز طرح های اشتغال کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.