تولیت آستان قدس رضوی؛

رفاه زائران و مجاوران باید اولویت اصلی ما باشد

تولیت آستان قدس رضوی گفت: سطح امنیت مشهد باید به گونه‌ای باشد که هیچ فرد و گروهی اجازه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش زائران و مجاوران را نداشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  محجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار با فرمانده جدید انتظامی خراسان رضوی افزود: شهر امام رضا (علیه السلام) باید نسبت به آسیب‌های اجتماعی بالاترین مصونیت را در کشور داشته باشد.

وی گفت: رویکرد نیروی انتظامی بویژه در مشهد باید مبتنی بر پیشگیری باشد نه برخورد، اگر امنیت، سلامت و اموال زائر امام رضا (علیه السلام) در این شهر مورد تعرض قرار گیرد، با هیچ برخوردی نمی‌توان خسارت آن را جبران کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: سطح امنیت مشهد باید به گونه‌ای باشد که هیچ فرد و گروهی اجازه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش زائران و مجاوران را نداشته باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی خاطرنشان کرد: رفاه زائران و مجاوران باید اولویت اصلی ما باشد، یکی از معضلاتی که موجب نارضایتی شده است، ترافیک شدید خیابان‌های منتهی به حرم مطهر است که بایستی با تدبیر و جدیت نیروی انتظامی و شهرداری حل شود.

انتهای پیام//ف. ج.


دیدار تولیت آستان قدس رضوی با فرمانده جدید انتظامی خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار