کاخ الیزه صرف هزینه‌های چندین هزار یورویی برای گریم رئیس‌جمهور فرانسه را تایید کرد

مقر ریاست‌جمهوری فرانسه تایید کرد امانوئل مکرون از زمانی که به قدرت رسیده است، ۲۶ هزار یورو صرف گریم خود کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، کاخ الیزه تایید کرد که امانوئل مکرون طی سه ماه، ۲۶ هزار یورو صرف گریم خود کرده است.

هفته نامه «لوپوئن» فرانسه در شماره روز جمعه این هفته اعلام کرد رئیس جمهوری فرانسه از زمانی که در این کشور به قدرت رسیده است (یعنی طی سه ماه) ۲۶ هزار یورو صرف گریم و آرایش خود کرده است. این خبر تا قبل از آنکه کاخ الیزه (نهاد ریاست جمهوری فرانسه) و اطرافیان رئیس جمهوری آن را تایید کنند در حد شایعه بود، اما اکنون مورد تایید قرار گرفته است.

هفته نامه لوپوئن در شماره ۲۴ ماه اوت اعلام کرد گروهی که کار گریم و آرایش رئیس جمهور را برعهده دارد دو صورت حساب یکی به مبلغ ۱۰ هزار یورو و دیگری به مبلغ ۱۶ هزار یورو برای کاخ الیزه فرستاده است.

این هفته‌نامه نوشت: ناتاشا ۴۰ ساله -که مسئول اصلی آرایش رئیس جمهور در این مدت سه ماه بوده است- قبلا نیز یعنی هنگامی که مکرون وزیر اقتصاد فرانسه در دولت فرانسوا اولاند بود وظیفه آرایش او را برعهده داشته است.

لوپوئن در ادامه گزارش خود نوشت که فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه، نیز به نوبه خود هر ماه ۶ هزار یورو صرف آرایش و گریم خود و ۱۰ هزار یورو نیز صرف کوتاه کردن مو و اصلاح صورتش می‌کرده است.

انتهای پیام/

تایید صرف هزینه‌های چندین هزار یورویی برای گریم مکرون

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار